Beantwoord

Harde schijf vol

  • 7 December 2018
  • 5 reacties
  • 387 Bekeken

Ok na verwijderen van opnames geeft het systeem aan dat de schijf vol is. Ik heb de standaard oplossingen al toegepast, maar niets werkt. Graag een harde reset om het probleem op te lossen.
icon

Beste antwoord door Sterre 12 December 2018, 11:41

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hi Ineke_46,

Ik help je graag met de harde reset. Geef jij aan wanneer ik dit mag doen? Met het uitvoeren van de harde reset verdwijnen namelijk jouw opgenomen programma's. Ik wil je graag de ruimte geven om deze nog te kijken. Ik wacht je seintje af!
Hoi Sterre, ik wil je vragen om bij eerste gelegenheid een harde reset uit te voeren, hopelijk is het probleem dan opgelost, alvast bedankt,
Reputatie 7
Hi Ineke_46,

Ik heb zojuist een harde reset uitgevoerd op je TV Box. Laat mij de uitslag weten!
Hoi Sterre, harde reset was succesvol, harde schijf is leeg. Echter na enkele uren gevolgd door een nieuwe storing. We hebben telefoon en wifi maar geen tv. Verschillende keren modem en tv box opgestart, maar nog steeds tv. Melding is nu dat het ip adres opgehaald kan worden, utp kabel op poort 3 of 4. Kabel zit op standaard op 4 , nu ook op 3 geprobeerd, geen succes. Andere utp kabel tijdelijk aangesloten, ook geen succes.
Reputatie 7
Hoi @Ineke_46

We ontvangen meerdere meldingen dat een aantal van onze klanten geen gebruik kan maken van onze diensten. Op dit moment zijn we met man en macht op zoek naar de oorzaak én de oplossing. In het volgende topic houden we je op de hoogte: Problemen Internet, TV en Vast Bellen T-Mobile Thuis 15-12-2018. Sorry voor het ongemak, we doen er alles aan om dit snel voor je op te lossen!

Reageer