Beantwoord

harde schijf vol na geplande opnames

  • 1 July 2019
  • 5 reacties
  • 474 Bekeken

Langzamerhand loopt inmiddels mijn harde schijf van de interactieve tv box vol. Zelfs bij regelmatig verwijderen van de opnames wordt hij niet veel leger. Is hier wat aan te doen?

En als ik een serie heb opgenomen, dus bijvoorbeeld een wekelijkse opname gepland, dan kan het voorkomen dat deze niet meer zichtbaar is in de lijst bij geplande opnamen, maar weer terugkeert op het moment dat de eventuele opname gepland stond. Dit is dan een onnodige opname/schijfvulling. Is hier een oplossing voor?
icon

Beste antwoord door Glassertje 1 July 2019, 17:29

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
@RayTMobile Welkom op het forum.

Het is niet mogelijk een serieopname in te plannen. Als je een opname inplant, blijft deze op deze tijd en dag opnemen tot je harde schijf vol is. Als een serie klaar is hoor je hem zelf te verwijderen.

Serieopname is een veelgevraagde functie die misschien hopelijk in de toekomst ingebouwd wordt. Maar er is zelfs een topic voor.
@Glassertje Bedankt voor je reactie.

ik was er inmiddels achter gekomen dat de opnames niet stoppen als de serie gestopt is en dat je deze dan zelf moet verwijderen. Maar zelfs als je deze verwijderd kan het nog zijn dat de opnames door blijven gaan, onnodige schijfvulling.

Nu dus alleen mijn schijf resetten.
Reputatie 7
Hi @RayTMobile, mooi dat @Glassertje je van antwoord heeft kunnen voorzien! Ik kan de TV Box en de harde schijf eventueel vanuit hier een reset voor je geven zodat deze weer leeg is. Laat mij nog even weten of dit inderdaad de bedoeling is, dan voer ik de reset voor je uit!
Hi @Brian
Bedankt voor je reactie.

het was wel de bedoeling om te resetten, maar op wonderbaarlijke wijze is, na het verwijderen van een opgeslagen opname, de schijf helemaal leeg. Dus ik kan weer opnemen.
Reputatie 7
Hey @RayTMobile,

Top dat je weer kunt opnemen! Mocht je Tv Box alsnog kuren vertonen dan weet je ons te vinden.

Reageer