Beantwoord

Herhaalde opnames van vorige eigenaar niet te verwijderen

  • 10 July 2019
  • 5 reacties
  • 396 Bekeken

Reputatie 1
Hallo, ben sinds een maand klant van tmobile thuis. Klantvoordeel gaat al erg soepeltjes, en nu loop ik tegen dit vervelende probleem aan. Krijg je een 2e hands recorder, met de herhaalde opnames van de vorige eigenaar er nog in. En denk je die nog weg te kunnen krijgen? Nee hoor niet te doen. Zo slecht dit. De opname kan ik verwijderen maar de herhaalde opnames kan je drukken op de afstandsbediening totdat je de knop er door heen drukt maar hij haalt hem niet weg.
icon

Beste antwoord door Piotr 12 July 2019, 14:38

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hallo @Peetster,

Dat klinkt niet als een soepel begin.
zou je kunnen controleren of je tv klantnummer wel overeen komt in de instellingen van de tv box.
Als jij het goed vind kan een moderator voor jou een fabrieks reset uitvoeren. zorg er dan wel voor dat je klantnummer is toegevoegd aan je profiel.
Reputatie 7
Hey @Peetster,

Ik help je hier graag mee! Zoals Hidden al terecht aangeeft kan ik je TV Box op afstand van een verse fabrieksreset voorzien. Dan komen alle opgenomen en geplande programma's te vervallen. Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan maak ik dit gelijk voor je in orde. Sorry voor het ongemak!
Reputatie 1
Hallo bedankt voor de reacties. Door de tip van@Hidden.nld kom ik er achter dat er een ander klantnummer in staat. Wel erg dom dat dit er in staat toch? De monteur vond het al raar dat hij niks hoefde in te vullen bij de configuratie. Hoe verander ik dit ? Mvg petet
Reputatie 7
Badge +4
Hallo @Peetster

dit kan je zelf niet aanpassen.
Reputatie 7
Badge +5
Hi @Peetster, ik hoor van mijn collega Piotr dat jullie ondertussen privé contact hebben. Mooi! 🍀

Reageer