Beantwoord

Herinnering van een programma komt te vroeg, m.i.

  • 31 August 2020
  • 5 reacties
  • 195 Bekeken

Reputatie 1
  • is Prince of Content
  • 23 reacties

Gisteren een topic geplaatst over het inschakelen van "herinnering”.

De vraag is 13 keer bekeken, maar niemand reageert er op.

Ben ik de enige die vindt dat het ca 5 minuten te vroeg "herinnerd” worden, te vroeg is waardoor je als je reageert op de herinnering, je weer het hele reclameblok zou moeten bekijken?

Of is dat nog niemand opgevallen?

Kan je daar zelf nog wat in instellen?

 

icon

Beste antwoord door Brian 2 September 2020, 15:09

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge

Hier komt de herinnering pas als het programma begint (/als het de aangegeven tijd is dat het zou moeten beginnen). Verder valt er niks in te stellen, maar misschien is het bij de vernieuwde tv omgeving anders. Als er op tv nog reclame is als eigenlijk het programma zou moeten beginnen dan kan de box daar niks aan doen natuurlijk ...

Reputatie 1

apis4 bedankt dat je reageert.

Voordat de T-mobile TV in gebruik werd genomen was dat bij mij ook zo. (dus op de aangegeven tijd)

Wat kan ik nog voor stappen nemen om dit verder aan te kaarten?

 

 

Reputatie 7
Badge +7

@Cor R. ,

 

Het is inderdaad vervelend dat ,nadat er veel mensen naar je topic hebben gekeken en niet gereageerd hebben. Dit kan zijn dat degene die gekeken hebben de oplossing niet weten. Zoals je weet werkt dit forum volgens het principe klant helpt klant. Wel kijken er moderatoren(medewerkers T-Mobile) mee. Indien nodig reageren zij meestal binnen 24 uur,bij extreme drukte kan dit oplopen tot 48 uur.

Dus misschien moet je nog even geduld hebben totdat er een moderator reageert.

Reputatie 1

O.K.  soepkip67,

dan wacht ik maar af of er iemand reageert die er iets zinnigs over kan zeggen of helpen.

Dank in ieder geval voor uw reactie.

vr.grt.

Cor

 

 

Reputatie 7

Hi @Cor R. Excuses voor de late reactie, ik had inmiddels al gereageer in je andere topic. De tijd voor de herinnering is dus niet zelf in te stellen maar hij is wat ruim genomen voor het geval een programma eerder begint dan de bedoeling. :wink:

Reageer