Beantwoord

hersenbloeding en woningbrand

  • 20 October 2019
  • 5 reacties
  • 353 Bekeken

April 2018 37 jaar 3 kids alleenstaand met baan 

ernstige hersenbloeding … operatie van 12 uur 

alles opnieuw moeten leren ... 

 

mei 2018 totale woningbrand 

huis onbewoonbaar verklaard 

daar sta je dan een maand na je hersenbloeding een vriendin bereidgevonden om alles te regelen ook t mobile abbonnement stop gezet zou nog post komen om de geleende boxen terug te sturen vriendin paar keer naar de woning geweest maar alles was dichtgetimmerd nog een keer gebelt zou opgestuurd worden 

 

inmiddels plek op een camping buiten m’n woonplaats daarnaartoe en starten met de revalidatie om alle eerste levensbehoeften opnieuw te leren inmiddels werd na 4 maanden begonnen met de opbouw van de woning die duurt nog een hele tijd 

nooit meer iets gehoord van t mobile 

eind Juni 2019 ik mag weer in mijn woning 

maar dat gaat helaas nog niet het is nu een casco woning leeg dus en aangezien ik weinig zelf kan word er begonnen met verven enz en revalidatie gaat gewoon door evenals de kids ... 

september 2019 bijna klaar en we wonen weer in ons huisje …. 

oktober een incasso bureau van certin of ik even een bedrag van rond de 900 wil betalen want ik heb mijn gehuurde apparatuur niet ingeleverd 

 

apparatuur staat nog steeds hier al die tijd bewaart tot ik het weer aan kon sluiten 

gebeld met t mobile alles uit gelegd het werd begrepen en werd sterkte gewenst ik zou een paar dagen later terug gebeld worden na een week zelf weer bellen ja ze hadden een dag later al antwoord ze kunnen wel een uitzondering maken maar doen dat niet ik moet het hele bedrag betalen en daar mag je het dan mee doen een beetje begrip voor de situatie helaas niet word van het kastje naar de muur gestuurd nu maar weer wachten tot ze weer een keer terug bellen 

icon

Beste antwoord door Brian 27 November 2019, 17:25

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Hey @Wendy ozzie,

Wow wat een heftig verhaal, deze situatie gun ik niemand! :pensive: Hopelijk gaat het al beter met je gezondheid en de thuissituatie. En wat fijn dat je vanaf september weer in je huisje kunt wonen!


Wanneer ik je gegevens voor me pak dan zie ik dat je dossier inmiddels is overgedragen naar ons incassobureau Certin. Voor betalingsregelingen kun je daar zonder problemen terecht.:slight_smile:

Nu wil ik graag met je meedenken voor een gepaste oplossing. Wanneer je alsnog je apparatuur retour stuurt en ons daar een verzendbewijs van levert dan wil ik mijn uiterste best doen voor je om deze kosten kwijt te schelden. Ik kan je alleen op dit moment niks beloven en ook achterstallige kosten en eventuele openstaande rekeningen kan ik niet kwijtschelden. Maar het zou me al goed doen als we in ieder geval de boete wegens niet retourneren voor je kunnen vergoeden. Hier zie je hoe je alles naar ons retour kunt sturen. Laat je ons weten zodra je dit hebt gedaan?

Hoi zojuist alles in één pakket naar jullie opgestuurd hoe kan ik het verzendbewijs sturen ? 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Wendy ozzie,

 

Wat een verschrikkelijke periode waarin jij je bevindt, ik hoop oprecht dat het snel weer beter gaat met je! Dit is zo heftig dat ik er eigenlijk geen woorden voor heb, alles wat ik zeg valt in het niet wanneer je dit meemaakt. Sorry voor jouw situatie. :disappointed: Gaat het goed met de revalidatie (voor zover mogelijk)? Ik wens je alle kracht en liefde toe, namens heel T-Mobile. <3

 

Je mag het verzendbewijs mailen naar: klantenservice@t-mobilethuis.nl. Als je dit wilt doen onder vermelding van je klantnummer en/of (vorige) postcode + huisnummer, dan koppelen wij het direct aan je klantprofiel en gaan onze collega’s aan de slag voor je.

 

Nogmaals, heel veel sterkte toegewenst. Als er iets anders is dat we voor je kunnen doen, laat het me weten!

 

 

Hoi jason het pakket van post nl hoort al terug te zijn bij jullie ik heb mijn naam en adres postcode enz bij afzender gezet zou je voor me kunnen kijken hoe ze het   Op kunnen lossen 

 

Ook met de openstaande facturen 

want met de deurwaarder is niet te praten 

Mvg 

Reputatie 7

Hi @Wendy ozzie, we hebben het pakketje inmiddels ontvangen en er zijn 2 TV Boxen en een modem geregistreerd maar er ontbreekt nog 1 TV Box, kan dat kloppen? Ik ga kijken wat ik voor je kan doen maar ik zie dat dit hele verhaal al speelde in 2018 en dat wij het in 2019 over hebben gedragen aan de deurwaarder. Op dat moment geven wij het echt uit handen dus ik kan niet beloven dat ik hier nog invloed op uit kan oefenen. Maar ik ga zeker mijn uiterste best voor doen en ik kom er in ieder geval komende vrijdag op terug! 

Reageer