Beantwoord

Het negeren van bestaande klanten

  • 29 April 2020
  • 3 reacties
  • 238 Bekeken

Reputatie 1

Zo maar is weer een bericht plaatsen. Contact begon 9 maanden geleden over een niet naar behoren werkende entone box. Plus klantnummer van vorige eigenaar er in en herhalende opnames er nog in van vorige klant die niet te wissen waren. Eerst contact met pjotr. Niet echt een oplossing alleen maar harde resets op afstand.  Daar was ik in tussen wel klaar mee. Intussen na wat maanden met jason aan de praat, zelfde opties. Met als laatste optie overleg voor nieuwe box. Niks meer gehoord. Ben het behoorlijk zat, elke keer weer tijd kwijt aan niks.  De box gaat niet fatsoenlijk op pauze en ik kan daarna niet afspelen,spoelen, hij gaat gewoon al spoelend naar live tv. Dus programma gemist. Dus live pauze niet bruikbaar. Harde schijf is niet vol. Volgens technische dienst niks aan de hand dus doei! 28 dagen geleden zou ik binnen 4 werkdagen bericht krijgen omdat het nog steeds niet goed is. Jason zou zijn stinkende best doen om een nieuwe box te regelen.  Tot nu toe niks gehoord. 5 dagen geleden weer een bericht gestuurd. Geen reactie. Bij deze mijn laatste ervaring bij tmobile. Ik heb namelijk ook nog nooit zo veel storing met internet gehad als bij jullie. Ik heb nog nooit hiervoor zo veel moeite moeten doen om contact en eventueel een oplossing te krijgen. Als nieuw klant krijg je een 10e hands apparaat met het klantnummer van de overige eigenaar er nog in. Enz. Enz.  Top man! Maar mij ben je kwijt als klant. Maakt jullie waarschijnlijk niks uit. Is niet erg hoor. Iedereen in mijn omgeving raad ik jullie af als provider voor thuis. Maar! 1 positief punt. Ben al jaren klant met mobiel heb 4 abo’s bij jullie en dit is altijd naar tevredenheid. Maar thuis internet en tv …. Nooit meer. Nu nog een maandje doorbijten. Kan ik overstappen. 

mvg Peter 

icon

Beste antwoord door Brian 1 May 2020, 09:18

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hi @Peetster, Jason is even lekker van een vakantie aan het genieten maar ik kijk graag wat ik voor je kan doen! Als hij aangegeven heeft de TV Box te gaan wisselen dan vermoed ik dat daar al een opdracht voor uit staat. Als je mij een privébericht wil sturen met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer dan kijk ik het graag voor je na! 

Reputatie 1

Hallo Brian. Het hoeft al niet meer. Mijn geduld is op. Klant staat niet voorop bij jullie. Het is binnenharken en aan laten rotzooien. Toen ik telefonisch doorgaf dat ik weg ging, eindelijk einde contract, kon ik ineens een nieuwe box krijgen, korting enz. Ik ben overgestapt en kijk reikhalzend uit om terug te keren naar mijn vorige provider waar ik jaren klant was. En ik raad iedereen tmobile af als thuis provider in mijn omgeving. En om positief af te sluiten, over het mobiele gedeelte van tmobile waar ik 4 Abo’s heb lopen ben ik al jaren reuze tevreden. 

 

Reputatie 7
Badge +1

Als tevreden gebruiker van T-Mobile thuis heb ik ook de tijd nog meegemaakt dat men tv keek via de kabel en dan natuurlijk nog analoog, voor het opnemen van programma's maakte je gebruik van een harddiskrecorder vaak gecombineerd met een dvd-recorder/speler.

Bekende merken waren de Panasonic en LG en misschien wel meer, naar mijn idee waren deze apparaten veel betrouwbaarder dan die dingen welke je later kreeg van de provider zoals de Entone 515, welke ik zelf niet heb.

Of het in de cloud opnemen zoals T-Mobile dit over een jaar of 10 wil gaan uitrollen beter is moet de toekomst nog uitmaken, het is gewoon jammer dat men geen externe SD-drive aan de usb van de Entone of Aria box kan hangen zou veel fijner zijn, of een SD-card in de SD sleuf.

Reageer