Beantwoord

Hoe kan ik een serie inplannen en opnemen?

  • 6 May 2018
  • 3 reacties
  • 2330 Bekeken

  • Debutant
  • 0 reacties
Hi,

Ik ben een nieuw bij t-mobile thuis. Ik heb een glasvezel abonnement met tv -all in.

Vraag 1: kan ik een complete serie inplannen met de interactieve tv zodat ik niet elke week of dag hoeft in te stellen? Dit kon ik doen met telfort.
Vraag 2: als een film of serie reeds begint bv al 20 minuten. Kan ik dan vanaf het begin bekijken? Dit kon ik ook doen bij telfort.

Bvd,

Henk
icon

Beste antwoord door Sander 3 October 2018, 10:15

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Hoi Henk

Vraag 1: Dit kan gedeeltelijk als een programma wekelijks word uitgezonden en er ineens een andere uitzending op dat tijdstip komt of de serie is afgelopen.
Zal toch het andere programma worden opgenomen.
Vraag 2: Dit kan bij sommige zenders

Groeten Stefan
Reputatie 7
Hoi Henk,

Welkom op onze Community en een warm welkom Thuis! Met jouw vragen ben je hier op het juiste adres, de forumleden en ik helpen je graag. Stefan heeft dan ook jouw vragen met liefde beantwoord. Kom je er met deze antwoorden uit? De zenders waarmee je Begin Gemist kunt kijken, vind je trouwens op onze website. Heb je nog vragen, stel ze dan gerust!
Reputatie 7
Om een volledig beeld te geven van de mogelijkheden van Thuis, heb ik hier nog een antwoord gevonden:

1)Ook bij Thuis kun je een serie opnemen:
"Wil je de eindtijd van een opname wijzigen of een herhaling inplannen? Of een opname stoppen of verwijderen? Selecteer dan de betreffende geplande opname in de "Gids" of in de "Mini Gids" en druk op "REC". Nu verschijnt de pop-up "Bewerk opname". Deze optie is ook te vinden via de programmainformatie van het op te nemen programma. Hierin kun je de geselecteerde geplande opname stoppen of verwijderen, een herhaling inplannen of eventueel ingeplande toekomstige opnames verwijderen."
Verdere uitleg opnemen & pauzeren en handleiding TV Box.2) Begin Gemist is ook bij veel zenders mogelijk. Je herkent dit aan het blauwe rondje in het TV menu.

Reageer