Beantwoord

Hoe kan ik Ziggo Sport op mijn mobiel bekijken?

  • 15 September 2018
  • 3 reacties
  • 11342 Bekeken

Sinds enkele weken over gestapt naar T-mobile tv, maar baal er van dat ik zojuist bij het openen van de Tv app niet eens Ziggo sport (F1 in mijn geval) kan bekijken. Ik betaal hier voor in mijn pakket, en zo het normaal vinden dat ik het ook op mijn app kan bekijken.

Gaat dit nog geinstaleerd worden?

\mvg Marcel
icon

Beste antwoord door Sander 18 September 2018, 09:58

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hoi @ducmaniac

Allereerst wil ik je graag welkom heten bij Thuis en op onze Community! Dan help ik je graag verder met TV op je mobiele apparaten. Goed nieuws, want je kunt deze zenders zeer zeker ontvangen via een app! Met onze TV Anywhere app heb je beschikking tot 29 zenders uit het basispakket. Heb je een premium TV pakket van FOX Sports, Film1 of van Ziggo Sport, dan hebben deze een eigen app waar jij ook toegang toe hebt!

Voor Ziggo Sport heb je de 'Ziggo Sport Totaal Go' app. Hier geven wij alle uitleg hoe je dit met je T-Mobile Thuis abonnement kunt inloggen: Ziggo Sport Totaal Go.
Hallo Sander, ik was eigenlijk benieuwd hoe het mijn vraag was vergaan. Ik zie net dus dat er vrij snel geantwoord is op mjn vraag, waar ik helaas geen melding van heb gehad/gezien. Ik begrijp hieruit dat je gewoon de "Ziggo sport totaal app" moet downloaden en je dan via de T-mobile link moet inloggen. Helemaal prima dat het zo kan, zet het als aanbieder van dat pakket dan ook bij de beschrijving. Wel zo makkelijk, is et niet?
In ieder geval bedankt voor de uitleg.
Met vriendelijke groet,

Marcel
Reputatie 7
Badge +5
Hoi ducmaniac, sorry voor mijn late reactie. Jouw laatste bericht is er vanwege een fout systeem tussendoor geglipt, vandaar dat je niets van mij hebt vernomen. Bedankt voor het meedenken. Laat of niet - ik neem je tip zeker mee! 👌🏻

Reageer