hoe lang duurt het voordat de servicedienst actie neemt?


op 21 juli gebeld met servicenummer met de melding dat we geen tv ontvangst meer hadden.

natuurlijk ha ik alle resetten al tig keer gedaan, maar de medewerker vond dat we nogmaals moesten resetten. Conclusie: het werkt niet. De medewerker zou er een interne opdracht van maken

op 27 juli weer gebeld. Ik moest maar resetten! meer drie kwartier kabels omgestoken en modems en set up boxen uit en aan gezet. Resultaat. Geen TV . De medewerker zou er een interne opdracht van maken.

Het is nu 31 juli. ik ga niet WEER alles resetten. Heeft iemand een andere oplosing. Mijn contract loopt nog enige tijd; anders had ik die zelf wel


11 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @famboog 

Heb je een DSL of glasvezel aansluiting?

Gaat het om de binnenkomende lijn dus dat je helemaal geen signaal op de modem krijgt of gaat het enkel om de tv box?

het betreft glasvezel.

de modem werkt voor het internet deel. de beide poorten voor de tv's lijken niet te werken. ik heb meerdere setup boxen en verwisselen van kabel / box / poort geeft steeds foutmelding: ‘kan geen ip adres vinden’

Reputatie 7
Badge +15

@famboog

Je hebt de tv box direct op de T-Mobile modem aangesloten? Poort 3 of 4 bij een Huawei of Draytek en bij een Zyxel maakt het niet uit welke poort je gebruikt.

ja direct op poort 3 bij Draytek. heeft al jaren goed gefunctioneerd. de hardwre is niet gewijzigd / verlegd

 

poort 4 is aangesloten. op 2e setup box. geeft zelfde foutmelding

 

Reputatie 7
Badge +15

@famboog 

Met resetten bedoel je een fabrieksreset?

Dit kan duiden op een probleem met de Draytek modem. Dan kan beter een monteur komen kijken en eventueel de modem vervangen.

was/is ook mijn conclusie. Maar nu het antwoord op de hamvraag: hoe lang duurt het voor de servicemonteur dit repareert / vervangt??????
 

Dat kan wel even duren, eerst de TD die er naar gaat kijken op afstand, en dan komt er missxhien een reactie terug, maar wat ik hier hoor duurt het zeker 7 werkdagen voordat de TD er eens aan toe komt, en vaak worden die tickets gewoon gesloten.

Reputatie 7

Hey @famboog,

We zijn je zeker niet vergeten. Ik zie dat mijn collega alles netjes in gang heeft gezet om dit voor je op te lossen. Daarnaast verwacht ik deze week een terugkoppeling van onze techneuten. Sorry dat het langer duurt dan dat je gewend bent! Zodra er een update volgt dan laten we je dit gelijk per e-mail weten. Als er een monteur aan te pas moet komen dan wordt je daar ook over gecontacteerd voor het maken van een afspraak. 

goede morgen. 
bedankt @Piotr voor je update. Ik heb zojuist een telefoontje ontvangen met de melding dat het probleem opgelost zou zijn. Heb ik uiteraard gecheckt. En ja! we hebben weer TV.
Dus het antwoord op mijn vraag is: 2 weken!
Ik vind dat veel te lang, Bovendien zou ik het netter vinden als ik tussentijds geïnformeerd was met betrekking tot de voortgang (e-mailtje? smsje?).
Maar ik ben al lang blij dat we weer ‘beeld’ hebben.

Reputatie 7

Hey @famboog,

Excuses dat het zo lang heeft geduurd, we proberen altijd om zo snel mogelijk een oplossing te bieden. In jouw geval heeft de oplossing langer op zich moeten laten wachten. Zojuist heb ik in ieder geval een vergoeding ingediend voor de storingsperiode. Dit bedrag wordt op de aankomende factuur in mindering gebracht. Hiervan ontvang je ook een bevestiging per e-mail. Als we je ergens mee kunnen helpen dan hoor ik dat graag!

Reageer