Beantwoord

Hoe stel ik de filters bij opnames permanent in?

  • 24 August 2020
  • 6 reacties
  • 171 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 13 reacties

Bij opnames kun je aangeven via de rode knop om eerste opnames ook bovenaan te tonen. Maar dit schiet steeds weer terug naar de originele volgorde. Hoe zet ik het blijvend vast? Ik wil nl de eerst opgenomen programma's bovenaan zien. Zeker bij verschillende afleveringen van dezelfde serie is de getoonde volgorde heel onlogisch naar mijn mening.

icon

Beste antwoord door Brian 31 August 2020, 17:45

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7

Hi @77LK, ik kijk graag met je mee! Maak je al gebruik van het nieuwe T-Mobile TV met Cloud opnemen of gebruik je een TV Box met harde schijf? Ik hoor het graag! 

Reputatie 1

Fijn dank je! 

Het gaat om cloud opnames.

Groet Linda

Reputatie 7

Hi @77LK, top dank voor de toelichting, ik begrijp dat volgorde van de opnames in dit geval niet logisch weergegeven wordt? Begrijp ik het goed dat je de oudste opname als eerste wil zien en de nieuwste opname als laatste? Ik moet eerlijk bekennen het is voor ons ook nog wat nieuw dus ik heb niet helemaal helder hoe ik het voor me moet zien. :grimacing: Als je het wat meer toe kan lichten dan kan ik navragen of dit "working as designed” is of dat er iets misschien niet helemaal goed gaat met de instellingen/filter.

Reputatie 1

Hai,

Ja klopt. Ik zie de oudste graag bovenaan. Afhankelijk van ieders voorkeur uiteraard, maar daarom zou het top zijn als je dat met de filters vast kan zetten, ipv dat ze elke keer terug springen. Voorbeeld: ik zet met rode knop eerste opname bovenaan. Dan kies ik naar Station 19. Opgenomen op di. Net 5. Zijn twee afleveringen. Dan komt afl 16 bovenaan en afl 15 eronder. Moet je weer via rode knop 'eerste' selecteren. En ga je terug naar opnames, schiet ook dan alles terug naar oudste onderaan. Ik zou graag zien dat eenmaal volgorde geselecteerd, dat ook zo blijft staan, totdat je zelf eventueel weer aanpast. 

Hoop dat het zo duidelijker is.  

Reputatie 7

Hi @77LK Dank voor de toelichting! Ik zal jouw feedback zeker doorgeven. Om de juiste verwachtingen te scheppen: De feedback wordt zeker gezien maar of het ook aangepast wordt hangt af van hoe “belangrijk” het is ten opzichte van eventuele andere features of bugs en hoe makkelijk/moeilijk het is om om dit aan te passen. Of het aangepast wordt is dus niet zeker maar we zeker graag hoe we de app kunnen verbeteren!

Reputatie 1

Snap ik! Dank voor je info en fijn dat je de feedback doorzet.

Reageer