Beantwoord

Hoe zit het nu met pauzeren met gebruik Amino 610 tv box?

  • 7 March 2019
  • 2 reacties
  • 413 Bekeken

Nu zo'n 9 maanden klant bij T-mobile thuis en al geruime tijd dat ik de commerciële zenders (inclusief Fox Sports) niet meer kan pauzeren met mijn Amino 610x t.v box. Dit kon voorheen wel gewoon en ik lees hier veel gemengde reacties over. Een ding is zeker, ik kon het altijd wel en nu niet meer. Hoe kan dit worden opgelost? M.n. bij voetbalwedstrijden op (de betaalzender) Fox Sports, is dit toch wel handig!
icon

Beste antwoord door stefan.1997 8 March 2019, 18:55

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge
Hi @mwd1985,

Wat vervelend dat je dit zo ervaart.
Natuurlijk wil ik je niet voor leugenaar uitmaken. Maar bij mijn weten is het nooit mogelijk geweest om commerciële zenders te pauzeren via een settopbox zonder opnamen functie. Het is wel zo dat NPO 1, 2 & 3 op alle settopboxen gepauzeerd kunnen worden.

Settopboxen met opnamenfunctie kunnen wel pauzeren. Is het misschien mogelijk dat je een nieuwe tv-box hebt ontvangen zonder opnamen functie en dat je hiervoor een tv-box met opnamenfunctie had?

In de bijlage vind je een screenshot van de T-Mobile thuis pagina waarop dit staat aangemerkt.

Reputatie 7
Wat @stefan.1997 zegt klopt helemaal! Pauzeren kon voorheen alleen bij NPO 1, 2 en 3. Binnenkort wordt daar ook RTL 4, 5, 7, 8 en Z aan toegevoegd!

Reageer