Beantwoord

Hoelang blijven de verhuis meldingen van de tvzenders actief

  • 23 January 2020
  • 8 reacties
  • 255 Bekeken

Er zijn verschillende zenderwijziging geweest op de oude voorkeurspositie  is dan een roze pagina met de doorverwijzingen. De dat er nu achter elkaar meerdere  wijzigen  zijn geweest zijn er al heel wat roze paginas met de oude kanaalnummers te zien. Hoelang blijven deze bestaan?

icon

Beste antwoord door Brian 6 February 2020, 09:28

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7

Hi @Jelle1580, heb je deze zenders bij je favorieten staan? In dat geval kan je ze gewoon verwijderen en dan zullen ze verdwijnen! ;) 

@Brian

Wanneer wordt er eens op dat 'verwijder'-knopje gedrukt? De zenders met verhuisberichten (neem Fox op 13 als voorbeeld, die al sinds 1 januari op 16 wordt uitgezonden) worden bij andere providers doorgaans na 1 week gewist, waarom moet dit zo lang duren bij T-Mobile? Ruim een maand later zijn die dingen nog niet gewist, beetje overdreven, niet waar? Laat iemand ze maar eens gaan wissen. En nee, ik gebruik geen favorietenlijst, ik heb het over de daadwerkelijke zenders.

Reputatie 7

Heyy dat is even geleden! :slight_smile: Goed punt @Kaassausje, ik heb het doorgegeven aan ons TV Team. Overigens zou je het tijdens het zappen niet tegen moeten komen, alleen wanneer je specifiek kanaal 13 intypt.

Klopt @Brian Ben hier eigenlijk alleen nog maar te vinden als ik een vraag heb. ;)

Helaas, maar neen, ook tijdens het zappen staan ze er nog tussen en weergeeft 'ie de verhuismeldingen nog. (De decoder heb ik van de week nog even van de stroom af gehad.) Ook in de TV-gids staan alle zenders nog weergegeven die sinds 1 januari op een ander kanaal geactiveerd zijn. Mocht het TV-team nog wat willen weten, weet je me te vinden (als het maar niet in de vroege uurtjes is ;) ).

Reputatie 7

Helemaal goed hoor @Kaassausje:slight_smile: Ik heb inmiddels reactie en de verhuismeldingen worden normaal gesproken ongeveer een maand getoond. Als het goed is worden ze deze week verwijderd. :wink:

Gelukkig, telkens er overheen zappen is ook niks.

Reputatie 7
Badge

We zullen eens kijken of we dit soort berichten minder lang moeten laten staan :relaxed:

Ze zijn inderdaad -eindelijk- weg, hooray! :)

Waarschijnlijk spreek ik niet alleen voor mezelf als ik zou zeggen dat het fijn zou zijn als ze minder lang weergegeven worden, 1 á 2 weken zou wel genoeg kunnen zijn.

Reageer