Beantwoord

hoelang nog voor T-Mobile Tv

  • 7 September 2020
  • 4 reacties
  • 253 Bekeken

Reputatie 6
Badge

Hallo,

ik wacht nu al vanaf begin Juli op de uitrol van T-Mobile TV. Ik weet dat het gefaseerd wordt uitgerold maar ik vind het nu wel heel lang duren. Ik wacht er voornamelijk op omdat ik weer wil kunnen opnemen. Ik wil nu graag duidelijkheid hoe lang het nog duurt voor iedereen is over gezet. Een week, twee weken, een maand of twee maanden, een half jaar?  Geef gewoon iets!! Ik ben het wachten nu echt beu!!

 

ik ben bijna in staat om mijn Tv abonnement een maand op te zeggen en dan een maand later een nieuw abonnement aan te vragen. 

icon

Beste antwoord door el flaco 7 September 2020, 12:53

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3

Die duidelijkheid kan niemand je geven. Beetje flauw om te dreigen met opzeggen. En wees blij want de kwaliteit van de streams wordt minder op het nieuwe platform. Regel gewoon de inloggegevens van een ander en neem daarme op of stap over. En met Nlziet, Netflix en Videoland heb je genoeg mogelijkheden om zenders, films en series terug te kijken.

Reputatie 6
Badge

Ik dreig niet met opzeggen. Ik zeg alleen dat ik mijn TV abonnement wil opzeggen en dan volgende maand weer aanzetten omdat je dan gelijk wordt overgezet. 

Reputatie 2

Ze hebben al meerdere keren aangegeven geen termijn te geven. Duidelijkheid daarover zal je dan ook niet krijgen lijkt mij. Als je zekerheid wil dat je het daadwerkelijk binnen twee maanden hebt, kun je inderdaad maar beter je tv-abonnement voor een maand opzeggen.

Reputatie 3

Ik dreig niet met opzeggen. Ik zeg alleen dat ik mijn TV abonnement wil opzeggen en dan volgende maand weer aanzetten omdat je dan gelijk wordt overgezet. 

Abonnement opgezegd ?

Reageer