Beantwoord

Hoeveelheid reclame is buiten proporties.

  • 25 January 2020
  • 5 reacties
  • 294 Bekeken

Beste t-mobile,

Wij storen ons steeds meer aan de hoeveelheid reclames op de zenders die jullie doorgeven. Daar betalen we geen abonnementsgeld voor. Zijn er alternatieve abonnementen?

 

Groet vanuit Meppel.

icon

Beste antwoord door Folkert 25 January 2020, 16:33

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Beste @Meppel7943 

Voor het abonnementsgeld zorgt de provider dat je TV kunt kijken maar bepaalt deze niet de inhoud van de uitzendingen. De keuze van de zenders (basis en extra pakketten) wordt bepaald door het kijkgedrag van alle abonnees.

Ik erger mij ook aan de grote hoeveelheid reclame maar de beste optie is gewoon naar andere zenders kijken, bij voorkeur publieksomroep, daar valt het mee.

Je kunt ook een abonnement op een streamingdienst zoals Netflix nemen, daar heb je geen reclame.

Groet, Folkert

Reputatie 5

Misschien is NLZiet iets voor je. Hun on demand aanbod schijnt reclamevrij te zijn.

Reputatie 7

ik ken het probleem. daarom ben ik jaren geleden al gestopt met “tv” kijken. gebruik nu netflix npo en de nos app

Heerlijk af en toe die reclame, effe koffie halen, lekker bouten op de plee, luchtje scheppen buiten, enz enz…

Nee gekheid, ik erger me er ook soms aan, maar je kan beter effe wat gaan doen, tegenhouden lukt niet, zonder reclame op de zenders zou je minstens 15 euro per zender moeten betalen om te kunnen kijken, want als iets geld kost is het die zogenaamde "kunst”

Reputatie 7
Badge +3

Jij houdt de herrinering aan Loekie levend @Doornekamp33 ! Het enige leuke tijdens de reclame. Alsjemenou!

Reageer