Beantwoord

Resolutie TV Box

  • 21 March 2019
  • 7 reacties
  • 785 Bekeken

Goedendag,

Inmiddels heb ik vele keren met de klantenservice gebeld. Steeds heb ik uitgelegd dat de tv boxen 515b een lage resolutie weergeven. Inmiddels zou ik 2 nieuwe boxen krijgen, vandaag is er 1 binnen gekomen. Na het aansluiten en opstarten zag het magenta vlak met de witte T er goed uit. Ook de tekst links onder was scherp. De tv gaf aan 1080i, dus goed!
Na het downloaden van alle nieuwe software en apps startte de tv box opnieuw op.
En ja, vanaf dat moment staat de resolutie weer op 720x576 50p. Er is dus NIETS verbeterd!!! Ik heb dit aan de telefoon voorspelt maar ik word steeds ongeveer voor gek versleten.
Nu ben ik er klaar mee. Ik heb 2 top tv’s, 1 x UHD en 1 x HD en ik zit naar bagger te kijken. Ik ga er van uit dit probleem niet snel wordt opgelost.
Toen ik van Vodafone Thuis verplicht naar Tmobile Thuis moest heb ik dat gedaan vanwege glasvezel en ik wilde niet naar Ziggo. Sinds de overstap zijn er regelmatig problemen. Om wat korting te krijgen heb ik onze 2 telefoons ook naar Tmobile over gezet na 26 jaar Vodafone/Libertel.
Ik heb spijt dat ik niet direct naar KPN ben gegaan. Ondanks dat ik 2 telefoon contracten heb die nog 2 jaar lopen ga ik er alles aan doen om zowel tv, internet en bellen als ook de telefoons om te zetten naar KPN.
Jullie hebben het niet voor elkaar. In de winkel werden illegale voorstellen gedaan en technisch is het een puinhoop. Aan de telefoon word ik als dom beschouwd.
Als jullie dit nog goed willen maken zal dat niet makkelijk zijn.
Ik verzoek U ook om geldelijke compensatie voor weken bagger TV kwaliteit en vele gepleegde telefoontjes en stress door irritatie.
En ik wil zonder boetes met 2 sim only abonnementen over stappen.
Ook wil ik iemand van het management spreken hierover.

Graag snel een antwoord!

Groet,

Martin van den Brink
icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 23 March 2019, 11:14

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Hoi @mbcamera,

Ik kan me voorstellen dat je er met de komst van deze nieuwe TV Box alle vertrouwen in had. Ik baal dan ook als een stekker dat dit niet het geval is! Het liefst kijk ik met je mee en zoek ik opnieuw naar een oplossing, want ik wil niet opgeven. Ik weet zeker dat we jou van haarscherp beeld kunnen voorzien!

Ik lees echter net jouw reactie in een ander topic. Hier geef je duidelijk aan dat je het T-Mobile Thuis abonnement op wilt zeggen. Ik vind dit ontzettend jammer, maar jouw keuze respecteer ik natuurlijk. Klopt het dat je van het abonnement af wilt? Ik kan dit met een maand opzegtermijn voor je in orde maken. Laat het mij weten!
Dag Cheyenne,
ik geef jullie 1 week om het op te lossen. Er zijn al meldingen van dit probleem die 8 maanden oud zijn. Bij de meeste topmerken zijn dit soort bugs binnen enkele dagen opgelost. Als tip wil ik nogmaals meegeven dat deze problemen zijn begonnen na installatie van een nieuw Draytek modem vanwege lage internetsnelheid. Niemand van jullie heeft toegezegd wanneer dit nieuwe probleem wordt opgelost. Kort geleden heb ik 2 sim only abonnementen overgezet naar T mobile. Mijn sim gaat in april over. Als compensatie voor alle ellende wil ik over naar een andere provider zonder boetes. Zowel voor Thuis als de 2 siim-only abonnementen. Tot nu toe heeft niemand daarop gereageerd. Ik kom binnenkort naar HQ in Den Haag en blijf tot het opgelost is. Tenzij de problemen dus binnen 1 week zijn opgelost. Dan blijf ik nog 2 jaar tot de sim only abo’s aflopen.
Komnu eens met échte antwoorden.

martin
hebben jullie trouwens op beide tv boxen al een fabrieksreset gedaan?
volgens mij niet want de opnames stonden er nog in.
ik heb alles gewist dus reset beide boxen maar!!!!!!
IK HEB EEN UPDATE.
IN HET DIEPER GELEGEN MENU, WAAR NATUURLIJK NIEMAND VAN T MOBILE HET OVER HEEFT, KUN JE ZELF DE RESOLUTIE AANPASSEN!!!!!!!!!!!
HET KLOPT DUS ABSOLUUT NIET DAT ALLEEN T MOBILE DIT OP AFSTAND KAN DOEN!!!
GEEF OPENHEID VAN ZAKEN, DAN KAN IEDEREEN DIT ZELF AANPASSEN...AL ZOU DAT TIJDELIJK ZIJN.
Reputatie 7
Hi @mbcamera, this is gonna sound stupid maar... voor zover ons bekend is de resolutie niet handmatig aan te passen in het menu. Als jij hier ' de kip met het gouden ei' hebt gevonden deel het dan vooral, ik weet zeker dat dit een aantal klanten kan helpen!
Dag Brian,
Ik vind het de taak van Tmobile om dit kenbaar te maken, niet de mijne.
Reputatie 7
Dat is zeker waar @mbcamera alleen is er voor zover wij weten geen mogelijkheid om de resolutie handmatig aan te passen. De veranderende resolutie bij een aantal klanten is iets wat een 'ongoing' issue is en waar onze developers al lang mee bezig zijn. Jij geeft aan een oplossing gevonden te hebben, als dit ook andere klanten kan helpen dan zou dit heel mooi zijn, ik heb deze oplossing namelijk niet ;)

Reageer