Beantwoord

Ik ben heel verdrietig en boos

  • 21 March 2019
  • 4 reacties
  • 440 Bekeken

Goedendag,

Inmiddels heb ik vele keren met de klantenservice gebeld. Steeds heb ik uitgelegd dat de tv boxen 515b een lage resolutie weergeven. Inmiddels zou ik 2 nieuwe boxen krijgen, vandaag is er 1 binnen gekomen. Na het aansluiten en opstarten zag het magenta vlak met de witte T er goed uit. Ook de tekst links onder was scherp. De tv gaf aan 1080i, dus goed!
Na het downloaden van alle nieuwe software en apps startte de tv box opnieuw op.
En ja, vanaf dat moment staat de resolutie weer op 720x576 50p. Er is dus NIETS verbeterd!!! Ik heb dit aan de telefoon voorspelt maar ik word steeds ongeveer voor gek versleten.
Nu ben ik er klaar mee. Ik heb 2 top tv’s, 1 x UHD en 1 x HD en ik zit naar bagger te kijken. Ik ga er van uit dit probleem niet snel wordt opgelost.
Toen ik van Vodafone Thuis verplicht naar Tmobile Thuis moest heb ik dat gedaan vanwege glasvezel en ik wilde niet naar Ziggo. Sinds de overstap zijn er regelmatig problemen. Om wat korting te krijgen heb ik onze 2 telefoons ook naar Tmobile over gezet na 26 jaar Vodafone/Libertel.
Ik heb heel veel spijt dat ik niet direct naar KPN ben gegaan. Ondanks dat ik 2 telefoon contracten heb die nog 2 jaar lopen ga ik er alles aan doen om zowel tv, internet en bellen alsook de telefoons om te zetten naar KPN.
Jullie hebben het niet voor elkaar. In de winkel werden illegale voorstellen gedaan en technisch is het een puinhoop. Aan de telefoon word ik als dom beschouwd.
Als jullie dit nog goed willen maken zal dat niet makkelijk zijn.
Ik verzoek U ook om geldelijke compensatie voor weken bagger TV kwaliteit en vele gepleegde telefoontjes en stress door irritatie.
Ook wil ik iemand van het management spreken hierover.
Graag snel een antwoord!

Groet,

Martin van den Brink
icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 23 March 2019, 11:23

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Na het downloaden van alle nieuwe software en apps startte de tv box opnieuw op.
En ja, vanaf dat moment staat de resolutie weer op 720x576 50p. Er is dus NIETS verbeterd!!! Ik heb dit aan de telefoon voorspelt maar ik word steeds ongeveer voor gek versleten.
Nu ben ik er klaar mee. Ik heb 2 top tv’s, 1 x UHD en 1 x HD en ik zit naar bagger te kijken. Ik ga er van uit dit probleem niet snel wordt opgelost.

Op nogal wat afstandsbedieningen zit een knop om door de verschillende schermresoluties te fietsen, ik weet niet of die van TMT dat ook hebben, maar is er in het menu van dat TV kastje geen optie om de schermresolutie te forceren? Of is er dat nu uit gesloopt?
Reputatie 7
Badge +4
Goedemiddag @mbcamera,

Wat een verhaal. Dat is zeker niet goed en geen handige houding en communicatie. Het ligt niet aan jou of jouw apparatuur. Er is een hardnekkig issue rond de resolutie van sommige boxen. Op het forum is een topic aangaande dit probleem. In dat topic staat een workaround: reset van de box. Een definitieve oplossing is er nog niet en dat betekent dat het probleem kan terugkeren. Het is niet optimaal, maar in ieder geval helpt het om meer uit jouw mooie HD en 4K UHD scherm te halen. Kijk je ook 4k HDR content? Gaaf hè?

Het lijkt mij goed om in dat topic verder te gaan. Ik zie dat daar ook gesproken wordt over eventuele compensatie. Webcare kijkt daar mee voor dit probleem en dan is het overzichtelijker.

Ps: @tmoesel helaas kun je de resolutie bij T-Mobile niet kiezen. Dit staat vast.
Reputatie 7
Badge +1
Jammer dat u geen Amino stb heb zoals ik nog heb uit de Vodafone periode, na de overgang naar T-Mobile kon ik deze gewoon blijven gebruiken, ondanks de ouderdom en beperkte specs geven ze een perfect beeld in 1080i maar ook over de resolutie heb ik geen klagen gewoon zoals je mag verwachten met glasvezel.

Dat het een probleem is bij sommige boxen (Entone) kan er bij mij niet in als men de zelfde software en firmware in de boxen plaats ongeacht het merk en type mag dat geen verschil maken, men zou dan de vraag kunnen stellen of de betreffende afdeling bij tm wel competent is om dit op te lossen zeker nu het al zo lang duurt.
Reputatie 7
Badge +5
Hoi @mbcamera,

Heb je deze tips van onze Community toppers al gelezen? Ik heb zojuist ook op jouw andere topic gereageerd. Als je mijn hulp nodig hebt, kan je mij terecht. Dat aanbod blijft staan als een paal boven water!

Reageer