Beantwoord

Ik heb nog een vergoeding / verrekening tegoed.

  • 28 december 2020
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

Ik heb met internet storingen geen televisie gehad 2-3 weken niet gehad. Dit zou verrekend worden volgens jullie, maar niet verrekend tot nu toe. Overigens met dezelfde storing zat ik zonder telefoon en had mijn mobiel moeten gebruiken om jullie te bereiken. Nu heb ik 06-24001200 gebeld en nu zie ik dat deze kosten werd berekend op mijn rekening. Ik vind dit niet terecht en wil dat jullie dit rechtzetten.

 

Danny Miller

icon

Beste antwoord door Boris 30 december 2020, 14:28

Hoi @Cowboydan ,

Dank je wel voor je bericht en welkom bij de Community van T-Mobile! 🤙 Ik ben direct je profiel gaan bekijken en zie dat er inmiddels contact is geweest met onze telefonische klantenservice. Mijn collega heeft de vergoeding voor je in orde gemaakt! Superfijn om te horen! Mocht je onverhoopt in de toekomst ergens tegenaan lopen, laat het ons weten. De Community zit voor je klaar.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @Cowboydan ,

Dank je wel voor je bericht en welkom bij de Community van T-Mobile! 🤙 Ik ben direct je profiel gaan bekijken en zie dat er inmiddels contact is geweest met onze telefonische klantenservice. Mijn collega heeft de vergoeding voor je in orde gemaakt! Superfijn om te horen! Mocht je onverhoopt in de toekomst ergens tegenaan lopen, laat het ons weten. De Community zit voor je klaar.

Reageer