Beantwoord

Ik kan enkel NPO1 kijken op TV anywhere

  • 9 December 2019
  • 6 reacties
  • 208 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Wij zitten  nu in Frankrijk en proberen TV anywhere te kijken. We krijgen enkel NPO 1 en er zijn geen mogelijkheden om de tv gids te zien of andere zenders. 

 

 

icon

Beste antwoord door Hans-Juriën 13 December 2019, 14:08

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7

Hi @RobMyr, je wil natuurlijk ook in de EU van je favoriete zenders kunnen genieten! Probeer eens om het toestel opnieuw op te starten en/of te verbinden met een andere provider. Als dit het probleem niet oplost installeer dan de app even een keer opnieuw. Veel plezier in Frankrijk! :slight_smile:  

Reputatie 7
Badge

@RobMyr gebruiken jullie een laptop? In gevallen waar de beeldscherm resolutie erg laag staat ingesteld, vallen de menu's weg. Hierdoor zie je inderdaad alleen maar NPO1 (is het standaard kanaal). Probeer in dit geval de beeldscherm resolutie hoger in te stellen of eventuele werkbalken (zoals favorieten) te sluiten. Hopelijk helpt dit.

Bedankt. Het is inmiddels gelukt. Een kennis kwam langs en die is er een hele tijd mee bezig geweest en heeft instellingen veranderd. We kunnen nu heerlijk genieten van onze vakantie. Fijne feestdagen voor iedereen. 

Reputatie 7
Badge +5

Mogen de andere forum gebruikers ook deelgenoot worden van de kunde van die kennis?

Een sumiere omschrijving is voldoende om anderen op weg te kunnen helpen.

En doe marianneke de groeten :wink:

Als ik hem zie zal ik het vragen en hier alsnog plaatsen. Ik heb er helaas geen verstand van. 

Reputatie 7

Mooie dat het gelukt is @RobMyr, geniet van je vakantie! :grinning:  

Reageer