Beantwoord

Ik kan geen programma meer opnemen

  • 24 December 2018
  • 4 reacties
  • 348 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
ik kan geen programma meer opnemen. Krijg de volgende melding: opik kan ineens niet meer opnemen er kwam eerst opnemen is niet mogelijk. Er is geen capaciteit beschikbaar voor opname. Ik heb alles gewist maar het balkje blijft vol. Wat doe ik verkeerd? nu is de hele functie opnemen weg bij on demand.

heb 2 kastjes dit is maar bij 1 heb al gereset stroom eraf ect maar doet het nog niet
icon

Beste antwoord door Sander 24 December 2018, 14:40

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hoi @bowie09,

Wat vervelend dat de opname functie niet meer werkt.
In een ander topic met soortgelijke vraag las ik dat @Sander aangaf:


Het blijkt dat sommige TV Boxen bij opnames teveel opnemen en daardoor te snel vollopen. Dat is uiteraard niet de bedoeling en we zijn bijna bij een oplossing om al deze TV Boxen in één keer met een update te corrigeren. Tot die tijd kan ik een algehele reset uitvoeren (zoals vorige keer) zodat je wel weer kunt opnemen.


Aan een oplossing voor dit vervelende probleem wordt gewerkt door de technici.
Tot die tijd zullen we even moeten wachten op een reactie van een moderator.

Ik wens je fijne Kerstdagen!
Reputatie 7
Hoi @bowie09,

Daar kijk ik graag bij mee! Je kunt de TV Box even van de stroom halen, dat ozu al moeten helpen. Helpt dit niet, probeer dan bij On Demand // Opnames alle opnames in één keer te verwijderen, zodat alle opnamecapaciteit weer terug is. Voer daarna een herstart van de gebruikersinterface uit (Instellingen // systeeminformatie // herstart // herstart gebruikersinterface). Helpt ook dat niet? Stuur dan je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) en ik voer een reset op afstand voor je uit.
meerdere priveberichten verstuurd maar helaas is het nog niet opgelost
Reputatie 7
Hoi @bowie09,

Bedankt voor je berichten! Ik heb zojuist een antwoord verstuurd via privébericht. Ik hoop snel de reset uit te kunnen voeren!

Reageer