Beantwoord

Ik snap er helemaal niks van

  • 5 July 2018
  • 1 reactie
  • 432 Bekeken

Ik had gebeld met T-Mobile Klantenservice om mijn televisie abonnement aan te passen. Ik werd keurig geholpen door een telefonist, achteraf had ik me toch bedacht en beld de klantenservice om aan te geven dat ik toch mijn abonnement niet meer wil aanpassen. Door telefonist werd mijn bevestigt dat het in orde is en gerust tv kan kijken. paar dagen later krijg ik een bericht van t mobiele waarin staat dat ik de Tv box moet terug sturen.. ik dacht ik bel weer even om aan te geven dat ik de aanpassing heb geannuleerd en zonder tv box geen tv kan kijken. De mevrouw zei omdat de systeem dit doet moet dan de apparatuur ook terug, ik zei maar dan zit ik zonder tv, waar zij mij met een oplossing gerust stelt. ' ik stuur u een nieuwe tv box als u die krijgt moet u de oude terug sturen' maar gelijk de volgende dag, dus vandaag krijg ik dit bericht terwijl ik nog de apparatuur nog niet eens heb ontvangen

Beste Witberg,

We hebben je T-Mobile Thuis apparatuur nog niet ontvangen. Hier moeten we helaas kosten voor in rekening brengen. De boete voor het niet terugsturen van de apparatuur is € 90.00. Dit bedrag wordt verrekend met je abonnementskosten en eventuele gebruikskosten op je eerstvolgende rekening.
icon

Beste antwoord door Sterre 12 July 2018, 17:48

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hoi zakaria_taybi,

Allereerst mijn excuses voor de situatie. Ik begrijp goed dat dit verwarrend voor je is. Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat je intussen jouw TV Box naar ons hebt opgestuurd. Wij hebben deze goed ontvangen. Bedankt daarvoor. Ook zie ik dat je een nieuwe TV Box van ons hebt ontvangen. Ik ben blij dat je gewoon nog lekker TV kunt kijken! Over die boete hoef je je geen zorgen te maken, deze wordt niet van jouw rekening afgeschreven. Veel kijkplezier!

Reageer