Beantwoord

in cloud opnemen niet zichtbaar in my t-mobile omgeving

  • 20 October 2020
  • 6 reacties
  • 241 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik wil graag programma's op kunnen nemen. Maar ik kan nergens de optie “cloud aanzetten” vinden.

Nu lees ik wel dat het voor sommige gebruikers nog niet mogelijk is. Ik zal wel weer horen bij die “sommige” wat erg jammer zou zijn. Waar ligt dit aan, dat andere dit wel kunnen en sommige niet? En wanneer is deze optie wel beschikbaar?

 

 

icon

Beste antwoord door Brian 27 October 2020, 13:22

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge

Ik weet niet hoe lang je al klant bent. Maar waarschijnlijk heb je nog een oud interactieve tv abonnement, net als ik. T-Mobile is bezig met klanten overzetten naar T-Mobile Tv, waar cloud opnemen onderdeel van is. Naar verluidt willen ze iederen binnenkort overgezet hebben. 

Maar ook ik vind dat het veel en veel te lang duurt. Het is dat ik ook een mobiel abonnement heb, dus vast zit aan klant voordeel. Anders was ik wel over gestapt. 

Ik ben net een maand of 2 klant… En had verwacht dat dit er bij zou zitten.

Beetje jammer dat ze het op de site zo laten lijken alsof dit allemaal mogelijk is…  als je aan het oriënteren bent kijk je niet altijd naar alle kleine lettertjes. Maar daar rekenen ze net op denk ik. Ik voel me op deze manier een beetje voor de gek gehouden en nu zit ik zit ik er dus ook nog een hele tijd aan vast. Dan maar hopen dat het niet lang duurt voor de optie wel mogelijk is.

 

Reputatie 7

Hi @CindyvT, in jouw geval heb je je vlak voor de lancering van T-Mobile TV aangemeld. Cloud opnemen was op dat moment nog niet beschikbaar en stond ook niet op de website. Dus van kleine lettertjes is er hier geen sprake, je betaalt voor de dienst waar je jouw abonnement voor af hebt gesloten (Interactieve TV met twee TV Boxen zonder opnamefunctie). Maar geen zorgen, je wordt snel omgezet naar het nieuwe T-Mobile TV en dan is cloud opnemen ook voor jou beschikbaar! Zodra je omgezet bent kan je Cloud Opnemen aanzetten via My Thuis, de kosten hiervoor zijn € 5,- per maand en dit komt dan beschikbaar voor beide TV Boxen en TV Anywhere. Dat gaat dus helemaal lukken!

Beste Brian,

daar je schijnbaar vergeet om klanten op de hoogte te houden van eventuele verbeteringen op de massieve problemen op https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/feedback-nieuwe-tv-anywhere-326105?postid=1580177#post1580177

kan ik het misschien hier onder je aandacht brengen!!!

of is dan toch de enige oplossing een andere provider kiezen???

LAAT EENS WAT VAN JE HOREN!!

Reputatie 7
Badge +1

Voor mij mogen ze nog rustig een hele tijd wachten om me over te zetten naar het nieuwe platform, laten ze eerst maar zorgen dat het voor 100% en meer werkt, dat voorkomt een hoop boze klanten.

Wens jullie allemaal nog heel veel succes met de slechte klantenservice en de bagger app van T-MOBILE TV!

Heb vandaag al m'n abo's zowel zakelijk als privé opgezegd bij T-Mobile & T-Mobile Thuis en per direct aangemeld bij een andere provider.

Kost wel een maand dubbel thuis internet & Tv ( ja ze durven je bij T-Mobile na alle wanprestaties ook nog aan een maand opzegtermijn te houden) maar dat heb ik er graag voor over. 

Reageer