[01-10-2020] Hi all, bedankt voor de feedback! We hebben een nieuw centraal topic geopend om alle feedback rond TV Anywhere te verzamelen zodat we hier mee aan de slag kunnen. Je vindt het nieuwe topic hier.
T-Mobile TV is onze nieuwe Interactieve TV dienst. Verrassend persoonlijk TV-kijken, waar en wanneer jij wilt! Kijk live, pauzeer, ga terug naar het begin of bekijk een programma tot zeven dagen terug. Cloud Opnemen en vele mooie extra’s die je simpel maandelijks aan- of uitzet, maken het helemaal af. Kortom, met T-Mobile TV kijk jij je favoriete programma’s, films en series wanneer het jou uitkomt.
Alle klanten die vanaf 14 juli een nieuw abonnement aanvragen, ontvangen het vernieuwde T-Mobile TV! Klik hier om te bestellen: T-Mobile TV.

Wat is er nieuw aan T-Mobile TV?
We hebben hard gewerkt en geluisterd naar jullie wensen en T-Mobile TV flink verbeterd en uitgebreid. Een greep uit de nieuwe functies waarmee jij optimaal geniet van de allerbeste TV-ervaring:
- Cloud Opnemen (€ 5,- per maand ongeacht het aantal TV Boxen)
- 7 dagen Terug Kijken op ruim 40 zenders
- Verbeterd gebruiksgemak
- Persoonlijke Kijkprofielen
- Verder Kijken op elke TV Box
- Films en Series: In onze Videoshop vind je ruim duizend titels. Je huurt ze per stuk voor 48 uur. Ook heb je, afhankelijk van je zenderpakket, keuze uit veel gratis series en afleveringen.
- Gemakkelijk zoeken: zoek in live TV, 7 dagen Terug Kijken, On Demand of je opnames
- TV Menu also available in English
Ik heb al Interactieve TV van T-Mobile
Ik heb al een abonnement voor Interactieve TV. Kan ik nu gebruikmaken van T-Mobile TV?
We gaan beginnen met het overzetten van bestaande TV-klanten met een Aria box die gebruik maken van DSL naar T-Mobile TV. Omdat we iedereen zo soepel mogelijk, zonder storingen om willen zetten naar T-Mobile TV, gebeurt dit stap voor stap. Bestaande klanten op Glasvezel en andere typen TV-Boxen volgen hierna. Je ontvangt bericht zodra we jouw TV kunnen omzetten naar T-Mobile TV.
Ik heb een TV Box met harddiskrecorder. Wat moet ik doen om gebruik te maken van T-Mobile TV met Cloud Opnemen?
Zodra je bent overgezet naar T-Mobile TV, kan je Cloud Opnemen eenvoudig bestellen via My T-Mobile Thuis. Je ontvangt bericht zodra we jouw TV-dienst omzetten naar T-Mobile TV.
Ik heb een TV Box met harddiskrecorder. Wat gebeurt er als ik T-Mobile TV heb en hoe kies ik voor Cloud Opnemen?
Let op: Bij de omzetting naar het nieuwe T-Mobile TV verlies je je huidige opnames. Na de omzetting kan je kiezen voor lokaal opnemen of Cloud Opnemen activeren. Zorg dus dat je je huidige opnames terugkijkt vóór de omzetting. Je hoeft je TV Box niet om te ruilen.
Ik wil een nu TV-abonnement afsluiten, krijg ik dan ook T-Mobile TV?
Alle klanten die vanaf nu (14 juli) bestellen, ontvangen het vernieuwde T-Mobile TV bij hun bestelling! Klik hier: T-Mobile TV bestellen.
Ik heb nog geen bericht ontvangen, kan ik niet al eerder gebruik maken van T-Mobile TV?
Mooi dat je zo enthousiast bent! We zetten iedereen om naar het nieuwe T-Mobile TV in groepen. Om dit soepel te laten verlopen en er voor te zorgen dat íedereen zo snel mogelijk omgezet wordt, maken we hier geen uitzonderingen in. Maar geen zorgen, zodra je gebruik kan gaan maken van T-Mobile TV ontvang je bericht.
TV Anywhere
Kan ik T-Mobile TV ook gebruiken op mijn smartphone, tablet of Apple TV?
Zeker! Met TV Anywhere kijk je op je smartphone, tablet, Chromecast, laptop en Apple TV in de gehele EU.
Ik gebruik TV Anywhere. Wat gebeurt hiermee?
TV Anywhere is ook vernieuwd! We breiden het zenderaanbod fors uit en voegen ook de nieuwe functies toe. Je vindt meer informatie over het nieuwe TV Anywhere op onze website hier.
Kan ik met TV Anywhere ook in het buitenland TV-kijken?
Jazeker! Met TV Anywhere kijk jij TV in de hele EU.Ook op reis mis jij dus helemaal niks meer! (Gebruik via Apple TV is alleen thuis mogelijk i.v.m. content rechten).
Kan ik opnames ook inplannen met TV Anywhere?
Cloud Opnemen is alleen op TV Anywhere beschikbaar voor klanten die op de TV Box gebruik maken van het nieuwe T-Mobile TV met Cloud Opnemen.
Kan ik bekeken programma’s ook verder kijken op mijn smartphone, tablet of Apple TV?
Jazeker! Functies zoals Verder Kijken, Video on Demand en Kijkprofielen zijn ook beschikbaar via TV Anywhere.
Extra opties en functies
Hoe werkt 7 dagen ‘Terug Kijken’?
Met ‘Terug Kijken’ kijk je op ruim 40 zenders programma’s tot zeven dagen terug. Blader eenvoudig door de TV-gids en kies een programma. In onze zenderlijst zie je welke TV-zenders ‘Terug Kijken’ ondersteunen.
Hoe werkt ‘Verder Kijken’?
De functie ‘Verder Kijken’ biedt een overzicht van alle programma’s uit ‘Terug Kijken’ die je eerder hebt gekeken, zowel opnames als series en films. Je kan ze op elke TV Box selecteren en verder kijken. Binnenkort komt deze functie ook beschikbaar via TV Anywhere, zodat je op elk apparaat verder kan kijken waar je was gebleven.
Wat zijn Kijkprofielen?
Handig, je kan per huisgenoot een eigen ‘Kijkprofiel’ instellen. Geef elk Kijkprofiel een avatar, naam en leeftijdsrestrictie. Zo beleeft iedereen zijn of haar eigen, passende en veilige TV-ervaring. Je kan maximaal 5 Kijkprofielen aanmaken, die automatisch op alle apparaten met T-Mobile TV zichtbaar worden.
Wat zijn Kijksuggesties?
Op basis van jouw kijkgedrag, je favoriete zenders en door jou ingestelde voorkeuren krijg je TV-programma’s aanbevolen. Deze vind je in je TV-menu onder “Voor Jou”.
Ik zie dat T-Mobile TV gebruikmaakt van persoonlijke kijkprofielen en suggesties. Hoe zit dat met de privacy van mijn kijkgedrag?
Voordat je gebruik gaat maken van T-Mobile TV, geef je aan of je suggesties wilt krijgen op basis van je kijkgedrag. Je stelt dit in per profiel en je kan het achteraf altijd weer aanpassen. Kijkgegevens worden volledig geanonimiseerd en zijn niet te herleiden tot een persoon.
Veelgestelde vragen
Kan ik ook alleen een abonnement voor TV afsluiten bij T-Mobile of deze combineren met een mobiel abonnement?
Nee, dat kan niet. Je kunt T-Mobile TV alleen combineren met een internet abonnement van T-Mobile Thuis.
Kan ik ook Netflix kijken via de T-Mobile TV-box?
Netflix is niet beschikbaar op de TV Box maar je kan dit eenvoudig streamen via bijvoorbeeld de Chromecast of je Smart TV app.
Welke extra pakketten kan ik bestellen?
Je hebt keuze uit 4 Themapakketten, FOX Sports Eredivisie, FOX Sports Compleet, Ziggo Sport Totaal, Erotiek en Film1. Kortom, voor iedereen wat.
Welke TV Box krijg ik?
Je krijgt gratis onze interactieve TV Box in bruikleen. Die is lekker klein (afmetingen 13 cm x 11 cm x 3,5 cm) en stil. De TV Box heeft een HDMI-aansluiting en een mini-jack (3,5mm) aansluiting.
Ik gebruik een eigen modem of router, kan ik ook gebruik maken van T-Mobile TV?
Wanneer je gebruik maakt van een eigen modem of router zal de omzetting naar T-Mobile TV niet automatisch plaats kunnen vinden. Hiervoor moet je dan eerst de VLAN voor TV verwijderen in je eigen modem of router als je op het Glasvezel netwerk zit. Maak je gebruik van DSL? Dan vind je meer informatie over de juiste instellingen in dit topic.
Let op, de juiste VLAN instellingen zijn dus anders dan voorheen (met interactieve TV). Wijzig de instellingen pas nádat je bericht hebt ontvangen voor de omzetting.