Info

Alles over Odido TV

Alles over Odido TV
Reputatie 7
Badge +16

Interactief TV-kijken op z’n best!

Met Odido TV heb je meer dan genoeg te kijken: 64 zenders, bijna allemaal in hd. Je kijkt gratis naar sportzender ESPN. En met een wereld aan handige functies haal je eruit wat erin zit. Zoals Terug Kijken, Pauzeren, Begin Gemist en nog veel meer. Wil je al het fijne van Odido TV, maar zonder TV box en kabels? Kijk dan met onze TV App. Zo maken we tv-kijken nog leuker en makkelijker. Goeie reden om TV + Internet te combineren in 1 abonnement.

 

Wat is er nieuw aan Odido TV?

We hebben hard gewerkt en geluisterd naar jullie wensen en Odido TV flink verbeterd en uitgebreid. Een greep uit de nieuwe functies waarmee jij optimaal geniet van de allerbeste tv-ervaring:  

  • Cloud Opnemen (€ 5,- per maand ongeacht het aantal TV Boxen)
  • Zeven dagen Terug Kijken op ruim 40 zenders
  • ​​Verbeterd gebruiksgemak
  • Persoonlijke Kijkprofielen
  • Verder Kijken op elke TV Box of via Odido Online TV of via Odido TV op jouw smart-tv
  • Films en Series: In onze Videoshop vind je ruim duizend titels. Je huurt ze per stuk voor 48 uur. Ook heb je, afhankelijk van je zenderpakket, keuze uit veel gratis series en afleveringen.
  • Gemakkelijk zoeken: zoek in live TV, 7 dagen Terug Kijken, On Demand of je opnames
  • TV Menu also available in English
  • Opnames inplannen via Odido Online TV en bekijken op de TV Box of andersom
     

Ik heb al Interactieve TV van Odido

We doen ons best om iedereen zo snel mogelijk gebruik te laten maken van Odido TV. Het ‘oude’ TV-kijken noemen we ‘Interactieve TV’, het nieuwe heet ‘Odido TV’. Als je een TV Box met opnamefunctie hebt, kun je van deze TV Box gebruik blijven maken en via de Cloud opnemen. Je verliest wel de mogelijkheid van de lokale opslag - oude opnames zul je bij overgang verliezen. We zetten iedereen in groepen om naar het nieuwe Odido TV, zodra je gebruik kan gaan maken van Odido TV ontvang je van ons bericht.

 

Ik wil Odido TV bestellen

Je kunt een abonnement afsluiten voor Odido voor thuis via onze website: bestelpagina. Je kunt uiteraard ook langslopen in onze T-shops: overzicht Odido winkels. Tot slot kun je ons ook bellen voor een aanvraag op 0800-0419. Standaard in ons abonnement zit Internet, je kunt TV alleen combineren met een Internetabonnement voor thuis. Heb je al een Internetabonnement voor thuis, maar wil je TV toevoegen? Dan kun je dit direct zelf aangeven via Mijn Odido Thuis: Odido TV toevoegen. Je hebt hier dan ook gelijk de keuze of je bij het TV-abonnement een TV Box wil of dat je liever alleen gebruik maakt van de Odido TV app voor op jouw smart-tv.

 

 

Heb je vragen over onderstaande onderwerpen, klik dan snel naar het juiste topic!

 

FAQ

  • Wat is Odido TV?
  • Kan ik bij Odido alleen een abonnement voor Interactieve TV afsluiten?
  • Kan ik met de Online TV app ook tv kijken in het buitenland?
  • Kan ik TV ook gebruiken op mijn smartphone, tablet of Apple TV?
  • Welke TV Box krijg ik?
  • Met hoeveel apparaten kan ik tegelijk TV-kijken?

 

TIP: Wanneer je een pincode moet opgeven bij het bekijken van een non-adult zender, kan het zijn dat je gebruikmaakt van een leeftijdsrestrictie. Check waar de leeftijdsrestrictie op staat via de volgende tips: Kijkprofiel instellen | Internet + TV van Odido.

 

 


459 reacties

Ik heb nu ook de nieuwe update gehad nu ben ik ff aan het spelen wie weet hoe ik kinderslot weer compleet uit krijg dus ook van de ero zenders

Wat een waardeloos systeem. De oude favorieten werkten stukken makkelijker. Nu moet je via het menu door je favorieten wandelen om een zender te selecteren. Met het oude systeem kon je met programma vooruit of achteruit door je favorieten en zag je niet alle zenders die je toch niet wilde zien.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Peter.O, yess dat is goed om te horen! Nu kun jij ook genieten van alle nieuwe functies! 😄👍

Het activeren/verwijderen van een kinderslot gaat als volgt:

Instellen/verwijderen: 

  1. Menu > Account > Mijn zenders
  2. Selecteer de zender die vergrendeld moet worden > Slotje > Ok
  3. De zender is nu vergrendeld of ontgrendeld.
  4. Een geblokkeerde zender gaat op zwart. In de Gids en Mini Gids zie je een slotje achter het logo van de zender en de programmanaam. 

Wil je een zender ontgrendelen? Dit gaat met dezelfde stappen. Er wordt wel extra om de TV-pincode gevraagd! De TV-pincode kun je in jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account vinden (onderaan de dashboard pagina) en op de initiële brief/e-mail die we je toestuurden toen je de aanvraag deed.

T-Mobile TV biedt ook nog de optie om kijkprofielen in te stellen waarbij jij zelf leeftijdsrestricties kunt instellen. Programma’s worden dan op basis van Kijkwijzer informatie vergrendeld zodra deze niet voldoen aan de leeftijdsgrensZo kun je verhinderen dat andere gezinsleden onbedoeld naar ondeugende zenders kijken.

Veel kijkplezier toegewenst! 

P.s. Heb jij een goede film gezien waar je echt over wilt kletsen of volg je een serie die wij direct moeten gaan volgen? Check ons supertoffe Magenta Must-Sees topic.  Deel al je tips in ons movie, serie en docu topic! Daarnaast vind je hier de beste Netflix, Videoland of Prime Video tips en hebben we ook nog een mooi magenta extraatje! 📽️

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Xz0tg3, je snijdt een goed en belangrijk punt aan! Het was inderdaad bij Interactieve TV mogelijk om met de programmatoetsen door de Favorieten heen te scrollen zonder dat je de overige zenders zag staan. Ik ga dit aankaarten bij de developers van T-Mobile TV en de feedback hiertoe bij hen indienen.

Hoe bevalt T-Mobile TV bij jou over het algemeen? Zijn er nog andere verbeterpunten die ik kan doorgeven? Thanks voor je bevindingen, hier kunnen we wat mee! 😄

Hoi @Peter.O, yess dat is goed om te horen! Nu kun jij ook genieten van alle nieuwe functies! 😄👍

Het activeren/verwijderen van een kinderslot gaat als volgt:

Instellen/verwijderen: 

  1. Menu > Account > Mijn zenders
  2. Selecteer de zender die vergrendeld moet worden > Slotje > Ok
  3. De zender is nu vergrendeld of ontgrendeld.
  4. Een geblokkeerde zender gaat op zwart. In de Gids en Mini Gids zie je een slotje achter het logo van de zender en de programmanaam. 

Wil je een zender ontgrendelen? Dit gaat met dezelfde stappen. Er wordt wel extra om de TV-pincode gevraagd! De TV-pincode kun je in jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account vinden (onderaan de dashboard pagina) en op de initiële brief/e-mail die we je toestuurden toen je de aanvraag deed.

T-Mobile TV biedt ook nog de optie om kijkprofielen in te stellen waarbij jij zelf leeftijdsrestricties kunt instellen. Programma’s worden dan op basis van Kijkwijzer informatie vergrendeld zodra deze niet voldoen aan de leeftijdsgrensZo kun je verhinderen dat andere gezinsleden onbedoeld naar ondeugende zenders kijken.

Veel kijkplezier toegewenst! 

P.s. Heb jij een goede film gezien waar je echt over wilt kletsen of volg je een serie die wij direct moeten gaan volgen? Check ons supertoffe Magenta Must-Sees topic.  Deel al je tips in ons movie, serie en docu topic! Daarnaast vind je hier de beste Netflix, Videoland of Prime Video tips en hebben we ook nog een mooi magenta extraatje! 📽️

De ondeugende zenders zeg maar daar sta een slotje voor dus vegrendeld maar die krijg je nergens eraf ook niet zoals je beschreven heb 

sterker nog in de lijst waar je kan vegrendelen staan ze ontgrendeld 

Reputatie 3

Ik lees hier wat dingetjes over de update naar T-mobile Tv, maar voor mij is het nog even onduidelijk. De types Entone die hier genoemd worden heb ik dus niet. Ik heb 2x de Entone 68. Hoe zit het daarmee en wanneer krijgen die de update? Of krijg ik wel een nieuw kastje?

Daarnaast zit ik met een huawai modem waarvan ik dan weer lees dat je een switch gaat krijgen en daarna weer leed dat die een update krijgt met Apas. Wanneer volgt die omzetting of krijg ik toch een nieuw model?

Reputatie 7
Badge +1

Als men de Entone 510 zonder opname mogelijkheid heeft of de Entone 515 met opname mogelijkheid krijgt men geen nieuwe mediabox, wel zijn in aanloop van het nieuwe platform de oude Amino's 140  en 540  vervangen door de Entone 510 of 515

@Dennisk76 Denk niet dat je de Entone 68 hebt, die hebben ze nooit gehad en bestaan ook niet.

En dan krijg je geen switch, de opmerking is door @Sander gemaakt dat je de LAN poorten kunt uitbreiden met een switch voor als je poorten te kort komt met het nieuwe platform.

Voor mij een no-go, heb vorig jaar mijn hele bekabeling moeten aanpassen omdat ze geen Apas hadden, bekend bij mij dus geen probleem, als ze het nu gaan veranderen waardoor ik weer de boel zou moeten aanpassen pas ik ervoor, vorig jaar zou Apas naar de Huawei komen, is uitgesteld ivm het nieuwe platform zorgen ze maar dat het komt ook, gezien de kosten die ik dan weer moet maken kan ik ook weer terug maar KPN, kost hetzelfde maar met kortingen verdien ik er nog aan ook.

Reputatie 6

@Dennisk76 De TV Boxen die jij hebt, zijn beide de Amino Aria 610. Geschikt voor het nieuwe TV platform! Klanten worden gefaseerd overgezet en ongeveer een week voordat jij overgaat naar het nieuwe platform, ontvang je een e-mail van ons. Hou je mailbox dus goed in de gaten!

Reputatie 3

@Dennisk76 De TV Boxen die jij hebt, zijn beide de Amino Aria 610. Geschikt voor het nieuwe TV platform! Klanten worden gefaseerd overgezet en ongeveer een week voordat jij overgaat naar het nieuwe platform, ontvang je een e-mail van ons. Hou je mailbox dus goed in de gaten!

 


Apart maar wel fijn.

Waarom staat er dan in de set top box info dat het om een Entone 68 gaat? 

 

Reputatie 3

@Dennisk76Denk niet dat je de Entone 68 hebt, die hebben ze nooit gehad en bestaan ook niet.

En dan krijg je geen switch, de opmerking is door @Sander gemaakt dat je de LAN poorten kunt uitbreiden met een switch voor als je poorten te kort komt met het nieuwe platform.

Voor mij een no-go, heb vorig jaar mijn hele bekabeling moeten aanpassen omdat ze geen Apas hadden, bekend bij mij dus geen probleem, als ze het nu gaan veranderen waardoor ik weer de boel zou moeten aanpassen pas ik ervoor, vorig jaar zou Apas naar de Huawei komen, is uitgesteld ivm het nieuwe platform zorgen ze maar dat het komt ook, gezien de kosten die ik dan weer moet maken kan ik ook weer terug maar KPN, kost hetzelfde maar met kortingen verdien ik er nog aan ook.

Zie foto bij volgend bericht! 

Wat betekend de Entone 68 in dit geval dan?

Reputatie 7
Badge +1

Het vreemde is dat als je op Google zoekt naar de Entone 68 je uit komt bij de Entone 515 zeg maar die met hardeschijf, ik heb zelf de Entone 510 welke intern door T-Mobile word aangeduid als Entone 26.

 

@Dennisk76 M.a.w. als jij de Entone 68 heb is het zeker geen Aria 610  zoals vermeldt in een eerder bericht, tenzij de Aria 610 ook wordt aangeduid als Entone 68 maar dat lijkt me vreemd

Verrek zeg, dus intern staat er 68, heb je met of zonder harde schijf, ik heb de 515 met HDD en er staat bij mij Entone-27, op de sticker op de bodem staat 515.

Wat wel kan, Entone is door Amino overgenomen en omgenaamd naar Amino 610, misschien heet die intern Entone 68.

Reputatie 3

Verrek zeg, dus intern staat er 68, heb je met of zonder harde schijf, ik heb de 515 met HDD en er staat bij mij Entone-27, op de sticker op de bodem staat 515.

Ik zal eens op de sticker kijken inderdaad, want dat heb ik nog niet gedaan. Ik heb geen harde schijf.

Reputatie 1

Ik vraag mij af of de korting op de Interactieve TV Box met harddiskrecorder (entone-27) van €5,00 p.mnd. (kost normaal €10,00 p.mnd.) wordt omgezet naar een vast huurbedrag van €5,00. 

Als je overstapt naar het nieuwe TV platform word dat idd 5 euro ipv 10 euro, en kun je apart cloud opnamen afsluiten.

Reputatie 3

Verrek zeg, dus intern staat er 68, heb je met of zonder harde schijf, ik heb de 515 met HDD en er staat bij mij Entone-27, op de sticker op de bodem staat 515.

Wat wel kan, Entone is door Amino overgenomen en omgenaamd naar Amino 610, misschien heet die intern Entone 68.

Het klopt inderdaad. Er staat een sticker aan de onderkant dat het hier om een Amino Aria 610 gaat. Bijzonder dat het onder de kap een andere naam draagt.

Reputatie 3

Het vreemde is dat als je op Google zoekt naar de Entone 68 je uit komt bij de Entone 515 zeg maar die met hardeschijf, ik heb zelf de Entone 510 welke intern door T-Mobile word aangeduid als Entone 26.

 

@Dennisk76 M.a.w. als jij de Entone 68 heb is het zeker geen Aria 610  zoals vermeldt in een eerder bericht, tenzij de Aria 610 ook wordt aangeduid als Entone 68 maar dat lijkt me vreemd

Op de sticker onder het kastje staat dat het om een amino aria 610 gaat. 

Reputatie 3

@Dennisk76 De TV Boxen die jij hebt, zijn beide de Amino Aria 610. Geschikt voor het nieuwe TV platform! Klanten worden gefaseerd overgezet en ongeveer een week voordat jij overgaat naar het nieuwe platform, ontvang je een e-mail van ons. Hou je mailbox dus goed in de gaten!

Ik zag het op de sticker onder het kastje. Helemaal duidelijk en wacht het verder helemaal af. 
 

dank je wel!

Dus kortgesloten, de 510 = 26, de 515 = 27 en de 610 = 68, Duidelijke logica zit er in, maar niet heus.

Reputatie 3

Jammer dat er nog steeds geen fatsoenlijk pakket is om terug te kijken. Ziggo heeft movies en series kpn het pluspakket beiden met veel terug kijk mogelijkheden en tegen betaling. Dat mis ik echt en jammer dat dit er nog steeds niet bijzit. Uitgaande van 15 in de maand is een tientje extra bijna een verdubbeling van de omzet van het tv product, daar kan tmobile toch moeilijk op tegen zijn.

@el flaco, Hoe bedoel je dat tientje extra in de maand omzet?

15 euro kost het product TV nu ook, ze gaan zelfs minder omzetten als opnemen 5 euro per aansluiting word ipv per box, zijn er zat die meerdere HDD boxen hebben van 5 euro extra per stuk.

Reputatie 1

Ik ben begin april dit jaar overgestapt naar jullie, nooit op kunnen nemen en dat is ook nooit verteld, anders was ik er nooit ingetrapt. Nu lees ik dat de functie beschikbaar is, maar omdat ik nu ineens geen  nieuwe klant meer schijn te zijn moet ik wachten totdat ze eindelijk een in beweging komen bij T-mobile en gaan doen wat ze beloven nl mij zo snel mogelijk aan te sluiten op de nieuwe opname mogelijkheid. Ik mis nu al 4 maanden mijn series die gelijktijdig worden uitgezonden want terugkijken hebben jullie ook niet. Ik wordt al 4 maanden aan het lijntje gehouden en in de maling genomen en ondanks alle gemaakte beloftes is er nog niets gerealiseerd om de problemen serieus te nemen. Zoals ik het nu lees gaan de klanten met een harddiskrecorder( die wel op kunnen nemen) voor op diegenen die helemaal niets kunnen, en dus word ik weer in de maling genomen. Zielig bedrijf.

Nee hoor, eerst zijn de DSL klanten aan de beurt die de Aria 610 hebben, daarna nog geen idee wie er dan aan de beurt is.

Denk zelf dat de gemixte klanten het laatst aan de beurt zijn.

Reputatie 1

Beetje jammer dat ze nooit iets mededelen, behalve de loze woorden en beloftes dan.

Reageer