Sticky

[Info] Alles over T-Mobile TV

[Info] Alles over T-Mobile TV
Reputatie 7
Badge +8
  • T-Mobile Moderator
  • 5508 reacties

[01-10-2020] Hi all, bedankt voor de feedback! We hebben een nieuw centraal topic geopend om alle feedback rond TV Anywhere te verzamelen zodat we hier mee aan de slag kunnen. Je vindt het nieuwe topic hier.

 

T-Mobile TV is onze nieuwe Interactieve TV dienst. Verrassend persoonlijk TV-kijken, waar en wanneer jij wilt! Kijk live, pauzeer, ga terug naar het begin of bekijk een programma tot zeven dagen terug. Cloud Opnemen en vele mooie extra’s die je simpel maandelijks aan- of uitzet, maken het helemaal af. Kortom, met T-Mobile TV kijk jij je favoriete programma’s, films en series wanneer het jou uitkomt.

 

Alle klanten die vanaf 14 juli een nieuw abonnement aanvragen, ontvangen het vernieuwde T-Mobile TV! Klik hier om te bestellen: T-Mobile TV.

 


Wat is er nieuw aan T-Mobile TV?

We hebben hard gewerkt en geluisterd naar jullie wensen en T-Mobile TV flink verbeterd en uitgebreid. Een greep uit de nieuwe functies waarmee jij optimaal geniet van de allerbeste TV-ervaring:  

  • Cloud Opnemen (€ 5,- per maand ongeacht het aantal TV Boxen)
  • 7 dagen Terug Kijken op ruim 40 zenders
  • ​​Verbeterd gebruiksgemak
  • Persoonlijke Kijkprofielen
  • Verder Kijken op elke TV Box
  • Films en Series: In onze Videoshop vind je ruim duizend titels. Je huurt ze per stuk voor 48 uur. Ook heb je, afhankelijk van je zenderpakket, keuze uit veel gratis series en afleveringen.
  • Gemakkelijk zoeken: zoek in live TV, 7 dagen Terug Kijken, On Demand of je opnames
  • TV Menu also available in English
     


Ik heb al Interactieve TV van T-Mobile


Ik heb al een abonnement voor Interactieve TV. Kan ik nu gebruikmaken van T-Mobile TV? 

We gaan beginnen met het overzetten van bestaande TV-klanten met een Aria box die gebruik maken van DSL naar T-Mobile TV. Omdat we iedereen zo soepel mogelijk, zonder storingen om willen zetten naar T-Mobile TV, gebeurt dit stap voor stap. Bestaande klanten op Glasvezel en andere typen TV-Boxen volgen hierna. Je ontvangt bericht zodra we jouw TV kunnen omzetten naar T-Mobile TV. 

 
Ik heb een TV Box met harddiskrecorder. Wat moet ik doen om gebruik te maken van T-Mobile TV met Cloud Opnemen?

Zodra je bent overgezet naar T-Mobile TV, kan je Cloud Opnemen eenvoudig bestellen via My T-Mobile Thuis. Je ontvangt bericht zodra we jouw TV-dienst omzetten naar T-Mobile TV. 


Ik heb een TV Box met harddiskrecorder. Wat gebeurt er als ik T-Mobile TV heb en hoe kies ik voor Cloud Opnemen?

Let op: Bij de omzetting naar het nieuwe T-Mobile TV verlies je je huidige opnames. Na de omzetting kan je kiezen voor lokaal opnemen of Cloud Opnemen activeren. Zorg dus dat je je huidige opnames terugkijkt vóór de omzetting. Je hoeft je TV Box niet om te ruilen.  


Ik wil een nu TV-abonnement afsluiten, krijg ik dan ook T-Mobile TV?

Alle klanten die vanaf nu (14 juli) bestellen, ontvangen het vernieuwde T-Mobile TV bij hun bestelling! Klik hier: T-Mobile TV bestellen.


Ik heb nog geen bericht ontvangen, kan ik niet al eerder gebruik maken van T-Mobile TV?

Mooi dat je zo enthousiast bent! We zetten iedereen om naar het nieuwe T-Mobile TV in groepen. Om dit soepel te laten verlopen en er voor te zorgen dat íedereen zo snel mogelijk omgezet wordt, maken we hier geen uitzonderingen in. Maar geen zorgen, zodra je gebruik kan gaan maken van T-Mobile TV ontvang je bericht.



TV Anywhere

Kan ik T-Mobile TV ook gebruiken op mijn smartphone, tablet of Apple TV?  
Zeker! Met TV Anywhere kijk je op je smartphone, tablet, Chromecast, laptop en Apple TV in de gehele EU.

Ik gebruik TV Anywhere. Wat gebeurt hiermee?
TV Anywhere is ook vernieuwd! We breiden het zenderaanbod fors uit en voegen ook de nieuwe functies toe. Je vindt meer informatie over het nieuwe TV Anywhere op onze website hier.

Kan ik met TV Anywhere ook in het buitenland TV-kijken?
Jazeker! Met TV Anywhere kijk jij TV in de hele EU.Ook op reis mis jij dus helemaal niks meer! (Gebruik via Apple TV is alleen thuis mogelijk i.v.m. content rechten).

Kan ik opnames ook inplannen met TV Anywhere?  
Cloud Opnemen is alleen op TV Anywhere beschikbaar voor klanten die op de TV Box gebruik maken van het nieuwe T-Mobile TV met Cloud Opnemen.

Kan ik bekeken programma’s ook verder kijken op mijn smartphone, tablet of Apple TV?
Jazeker! Functies zoals Verder Kijken, Video on Demand en Kijkprofielen zijn ook beschikbaar via TV Anywhere.

  

 

Extra opties en functies

Hoe werkt 7 dagen ‘Terug Kijken’?
Met ‘Terug Kijken’ kijk je op ruim 40 zenders programma’s tot zeven dagen terug. Blader eenvoudig door de TV-gids en kies een programma. In onze zenderlijst zie je welke TV-zenders ‘Terug Kijken’ ondersteunen. 

Hoe werkt ‘Verder Kijken’?
De functie ‘Verder Kijken’ biedt een overzicht van alle programma’s uit ‘Terug Kijken’ die je eerder hebt gekeken, zowel opnames als series en films. Je kan ze op elke TV Box selecteren en verder kijken. Binnenkort komt deze functie ook beschikbaar via TV Anywhere, zodat je op elk apparaat verder kan kijken waar je was gebleven.  

Wat zijn Kijkprofielen?  
Handig, je kan per huisgenoot een eigen ‘Kijkprofiel’ instellen. Geef elk Kijkprofiel een avatar, naam en leeftijdsrestrictie. Zo beleeft iedereen zijn of haar eigen, passende en veilige TV-ervaring. Je kan maximaal 5 Kijkprofielen aanmaken, die automatisch op alle apparaten met T-Mobile TV zichtbaar worden.

Wat zijn Kijksuggesties? 
Op basis van jouw kijkgedrag, je favoriete zenders en door jou ingestelde voorkeuren krijg je TV-programma’s aanbevolen. Deze vind je in je TV-menu onder “Voor Jou”. 

Ik zie dat T-Mobile TV gebruikmaakt van persoonlijke kijkprofielen en suggesties. Hoe zit dat met de privacy van mijn kijkgedrag?
Voordat je gebruik gaat maken van T-Mobile TV, geef je aan of je suggesties wilt krijgen op basis van je kijkgedrag. Je stelt dit in per profiel en je kan het achteraf altijd weer aanpassen. Kijkgegevens worden volledig geanonimiseerd en zijn niet te herleiden tot een persoon.  

 


Veelgestelde vragen

Kan ik ook alleen een abonnement voor TV afsluiten bij T-Mobile of deze combineren met een mobiel abonnement?
Nee, dat kan niet. Je kunt T-Mobile TV alleen combineren met een internet abonnement van T-Mobile Thuis.  

Kan ik ook Netflix kijken via de T-Mobile TV-box?
Netflix is niet beschikbaar op de TV Box maar je kan dit eenvoudig streamen via bijvoorbeeld de Chromecast of je Smart TV app.

Welke extra pakketten kan ik bestellen? 
Je hebt keuze uit 4 Themapakketten, FOX Sports Eredivisie, FOX Sports Compleet, Ziggo Sport Totaal, Erotiek en Film1. Kortom, voor iedereen wat.  

​​​​​Welke TV Box krijg ik?
Je krijgt gratis onze interactieve TV Box in bruikleen. Die is lekker klein (afmetingen 13 cm x 11 cm x 3,5 cm) en stil. De TV Box heeft een HDMI-aansluiting en een mini-jack (3,5mm) aansluiting.

Ik gebruik een eigen modem of router, kan ik ook gebruik maken van T-Mobile TV?
Wanneer je gebruik maakt van een eigen modem of router zal de omzetting naar T-Mobile TV niet automatisch plaats kunnen vinden. Hiervoor moet je dan eerst de VLAN voor TV verwijderen in je eigen modem of router als je op het Glasvezel netwerk zit. Maak je gebruik van DSL? Dan vind je meer informatie over de juiste instellingen in dit topic.

 

Let op, de juiste VLAN instellingen zijn dus anders dan voorheen (met interactieve TV). Wijzig de instellingen pas nádat je bericht hebt ontvangen voor de omzetting.

 


227 reacties

Reputatie 4

Voor geïnteresseerden heb ik weer een nieuwtje: de webversie van TV Anywhere wordt compleet vernieuwd! Net als de nieuwe app voor iOS en Android, die op dit moment getest wordt, vertoont ook de browserversie grote gelijkenissen met het nieuwe tv-platform:

Dit is het scherm dat je na het inloggen met je tv-klantnummer en pincode te zien krijgt.

Onder het kopje Op TV zie je in één oogopslag wat er nu op tv en op de radio is. Ook je op je tv gemaakte favorietenlijst wordt meegenomen.

Ook de webversie biedt nu veel meer zenders, waaronder zenders van extra pakketten, als je daarop geabonneerd bent. De gids oogt wel wat rommelig en reageert nog een beetje traag.

Zelfs films en series en – als je erop geabonneerd bent – Film1 kun je op deze manier op je computer kijken.

Net als op je tv-box kun je hier een paar zenders via A la Carte bestellen en meteen kijken.

Moet je je tv delen en is ‘ie net bezet als je een opgenomen programma wil terugkijken? Geen nood, ook je cloudopnamen kijk je hier terug. En als je op een ander apparaat al was begonnen met kijken, kun je gewoon op je pc of Mac verdergaan.

Overigens gebruikt de webversie dezelfde tv-streams als de apps en de tv-box, dus waar je ook kijkt, je zou geen verschil in kwaliteit moeten merken.

Zoals je linksboven al ziet, is dit alles nog in ontwikkeling, dus er kan nog wat veranderen, maar het ziet er veelbelovend uit. Ik ben benieuwd wanneer we dit prachtigs kunnen verwachten...

Komt vanzelf hoor, eventjes geduld nog en de update komt zo.

Kun je nu alvast inlezen en jezelf lekker maken, smaakt het straks als je het ook krijgt het lekkerst.:hugging:

Reputatie 7
Badge +5

Ah… de webversie is gevonden. Had ik ook wel verwacht van TMTV. ;)

Nee, je verlenging staat daar helemaal los van, alleen hele nieuwe aansluitingen krijgen het direct beschikbaar.

En dat de aanvraag in behandeling is gebeurt vaker, de systemen werken niet altijd mee en soms moet men handmatig een bitje goed zetten zodat het doorloopt. 

Nope, uitrol gaat per batch naar gelang welke verbinding je hebt en welke hardware, dus ADSL met Aria 610 bijvoorbeeld, daarna ADSL met entone 510, en zo maken ze combinaties per batch, die dan weer gefasseerd naar klanten word uitgerold, stel er zitten er 10.000 met hetzelfde systeen, dan doen ze ze bijvoorbeeld 1000 per keer/dag.

Let op: Bij de omzetting naar het nieuwe T-Mobile TV verlies je je huidige opnames. Na de omzetting kan je kiezen voor lokaal opnemen of Cloud Opnemen activeren. Zorg dus dat je je huidige opnames terugkijkt vóór de omzetting. Je hoeft je TV Box niet om te ruilen

 

Willen jullie nog klanten overhouden. We hebben in de afgelopen jaar al 2 spontane harddisk formaties gehad. 

Wij hebben al ruim 11 jaar glasvezel (KPN en Telfort) en nu 1 jaar TMT maar deze ontvanger is verre weg de slechte ontvanger.  

Bij opnames zeer traag. Waardoor je als een programma opneemt en op hetzelfde moment terug kijkt de opname daarna beter niet direct kunt verwijderen. Want als je pech hebt verwijderd de ontvanger een andere opname. Programma omschrijvingen komen bij andere opnames te staan. Geen opnames meer te bekijken zonder reboot. We zetten de ontvanger nu maar eerst s,avonds eerst helemaal uit voordat de ontvanger van de spanning afgaat. Dat helpt nog wat.

Opnames staan in de EPG op opnemen maar verdwijnen uit de lijst vaan opnames. We moeten dagelijks de lijst controleren (normaal plan ik de opnames 1 x per week). Opname  eerst in de EPG 

Verlies van zijn registratienummer. 

Terugkijken in live tv werkt  niet.

En nog iets ik heb eind mei mijn internet snelheid van 50 naar 100 gezet (WBA) en naar 7 dagen wachten maar weer terug gezet. De snelheid is daarna altijd 50 gebleven. Het verlagen kan dus wel snel worden verwerkt . Ik neem aan dat wijzigingen door KPN moeten worden verwerkt omdat het WBA is. Maar moet dat zo lang duren? Gaat dat per postkoets? 

De wijzigingen worden wel direct in rekening gebracht!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

@yurgr Volgens mij niet, dit geld alleen bij het afsluiten met een compleet abonnement.

Maar je kan TV ook weer na 1 maand uitzetten, maar dan betaal je wel een maand.

Reputatie 7
Badge +6

@el flaco, Hoe bedoel je dat tientje extra in de maand omzet?

15 euro kost het product TV nu ook, ze gaan zelfs minder omzetten als opnemen 5 euro per aansluiting word ipv per box, zijn er zat die meerdere HDD boxen hebben van 5 euro extra per stuk.

Ik ken geen huishouden met meer dan 1 recorder. Zou weleens harde cijfers willen zien zeker bij nieuwere klanten heeft 99% überhaupt geen opnemen. En veel klanten vragen hier om meer terug kijk mogelijkheden waarbij een tientje heel normaal is als vergoeding voor de content. Nu heb je hele goedkope pakketten van 3,75 die niemand afneemt. Liever wat duurders maar dan wel kwaliteit. 

 

Als ik je vraag goed begrijp, dan is het nieuwe T-Mobile TV voor jou een superoplossing. Er is veel meer content beschikbaar voor terugkijken. Dit is in lijn met TV Anywhere waar je bij vele zenders gewoon via de TV Gids 7 dagen terug kunt kijken. Je hoeft hier geen € 10 voor te betalen. Dit zit standaard in het TV-pakket. Ook hebben we bij On Demand enkele series en films toegevoegd die je onbeperkt terug kunt kijken. Het is de bedoeling om dit in de toekomst uit te breiden. Er zijn vele huishoudens waar meer dan 1 TV Box aanwezig is. Ik heb geen aantallen, maar het zijn er veel!

 

Hi @yurgr, wat Doornekamp zegt klopt 100%!

 

Hoi @Petermetsnor1964 en @PJanssens , we wilden al een tijdje eerder dit nieuwe TV platform lanceren. Nu is het er en ik hoop dat we jullie snel kunnen omzetten, zodat je direct het cloud-opnemen kunt activeren of van de verbeterde terugkijk mogelijkheden gebruik kunt maken. 

 

Hoi @H a r r y, bedankt voor je positieve review! Ik zal jouw feedback rondom de favorietenlijst direct doorspelen. Het zou fijn zijn als iedereen weer de volgorde zelf kan bepalen! Let op: dit behelst een grotere aanpassing en zal niet op korte termijn aangepast worden. 

 

Hoi @eholsteijn, deze feedback heb ik elders ook teruggevonden. Deze staat dus op de lijst met toekomstige verbeteringen!

 

Ik vind de layout netjes maar stoor me aan 1 ding.

Er zit een auto standby functie in nu die ik niet kan aanpassen.

Ik gebruik de TV als wekker en dat werkt nu niet meer door die auto standby modus.

Hoe kan dit aangepast worden???

Mvg,

Remco

Zou mooi zijn als ik antwoord van eem Mod krijg want bellen helpt niet, geen zin om weer meer dan een uur aan de lijn te hangen.

Tja, het komt mij voor dat de mods de moed in de schoenen zakt. De nieuwe interface vodoet niet (er is veel feedback, om het maar netjes te zeggen), en de uitrol gaat ook niet echt voortvarend. Benieuwd of er een link tussen beide is.

Reputatie 7
Badge +5

In dat geval zul je eerst nog het oude platform krijgen en mee gaan in de gefaseerde overgang. Als dat soepel verloopt, dan zal dat niet al te lang duren.

Reputatie 7
Badge +6

Even een vraag voor de zekerheid, geldt dit alleen voor nieuwe klanten of ook voor bestaande klanten zoals ik, en blijft mijn huidige contract dan wel gewoon doorlopen.?

Hi @BeMu en @soepkip67,

 

Goede vraag! Dit geldt alleen voor klanten die een compleet nieuwe aanvraag bij ons plaatsen. Als je nu een ‘internet only’ abonnement hebt en daar TV bijneemt, dan ontvang je nog het oude TV platform. Je zult dan op termijn wel omgezet worden naar het nieuwe platform.

 

[Moderator edit: Herstel, klanten die nu alleen Internet in hun pakket hebben en hier TV bij bestellen, ontvangen het nieuwe T-Mobile TV! Lees hier meer: Wanneer wel en wanneer niet over op het nieuwe T-Mobile TV.]

 

Je huidige contract en voorwaarden blijven hetzelfde. Dat is bij T-Mobile altijd geweest, die keuzevrijheid. Je kunt TV en vaste Telefonie maandelijks aan- en uitzetten zonder dat je vastzit aan een nieuw jaarcontract. 

Reputatie 7
Badge +7

@roxs11 Er zitten veel mooie verbeteringen in, maar door de huidige bugs is dit nog niet geoptimaliseerd. Houd de TV Anywhere bug-updates in de gaten in ons speciale verzameltopic. Er wordt keihard aan gewerkt zodat ook jij straks eindelijk de ultieme ervaring kunt krijgen in de app. Het is natuurlijk als hardhorende absoluut niet fijn dat één van de unique selling points voor jou er nu uitgehaald is, sorry daarvoor!

@Marcel1981 Dat kan ik je nog niet vertellen omdat we aan de hand van een gefaseerde uitrol werken. Wat ik wel weet is dat we in week 42 weer een aantal gebruikers overzetten op het nieuwe platform. Wanneer je bij deze selectie hoort, zul je in week 41 (volgende week) een e-mail ontvangen ter bevestiging/informatie. Ik hoop oprecht dat ook jij snel overgezet kan worden! 

Reputatie 4
Badge +2

@Dennisk76 ,

 

Je kunt beter nog even geduld hebben voordat je over gaat naar het nieuwe platform. Lees nogal wat dingen die nog niet helemaal goed zijn: Blokkerig beeld en vertraging bijvoorbeeld. Laat ons nog maar even wachten totdat allemaal opgelost is.:wink:

Reputatie 7
Badge +6

 

 

Hoi @Arno_Faas,

 

Dit topic is gewijd aan de testfase van TV Anywhere: testers gezocht TV Anywhere

Is jammer, maar inschrijven is niet meer mogelijk

Hi @Arno_Faas,

 

Je hebt gelijk!  Excuus, dat had ik gemist. Ik vermoed dat we binnenkort een tweede fase gaan opstarten. Als je eind juli het topic checkt, hoop ik dat we weer van start zijn gegaan.

 

@BeMu@WhySoSerious en @soepkip67,

 

Jullie vroegen of klanten met ‘Internet Only’ die nu TV bestellen ook het nieuwe platform krijgen. Goed nieuws: dat is WEL het geval! Een paar kanttekeningen:

  • Bij een Zyxel modem kun je alle LAN poorten gebruiken om de TV Box aan te sluiten. BIj het Huawei en Draytek modem dien je bij het nieuwe T-Mobile TV LAN 1 en 2 (de internet poorten) te gebruiken voor het aansluiten van de TV Box. 
  • Als je nu TV hebt en graag over wilt naar het nieuwe T-Mobile TV, dan adviseer ik af te wachten tot je overgezet wordt. Wij willen dit zo snel mogelijk voor al onze klanten regelen. 

De Entone blijf je houden, die doen het gewoon met het nieuwe platform, zowel de 510 als de 515 met HDD, alleen word het HDD gedeelte uitgeschakeld en gaat opnemen via de cloud met het nieuwe platform.

 

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Jasper75, we zijn op dit moment inderdaad ook een vernieuwde versie van TV Anywhere aan het testen en dit verloopt voorspoedig dus ik hoop hier snel meer over te kunnen delen! :slight_smile:  Het wordt in ieder geval niet augustus maar wel snel!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @el flaco 

Bedankt voor je feedback. Dit is momenteel bij ons in onderzoek en hopen het ook zo snel mogelijk te kunnen oplossen. 

Reputatie 6
Badge +5

@vanvonno46, Tv Anywhere is al beschikbaar op Apple Tv. T-Mobile is bezig met het testen van een nieuwe app die aansluit op dit nieuwe Platform. Echter komt deze nieuwe  app naar verwachting niet gelijk beschikbaar op Apple Tv. Over Fire Tv en Android Tv heb ik nog niks concreets gehoord. T-Mobile zou er wel goed aan doen om Tv Anywhere op zo veel mogelijk platformen beschikbaar te stellen en de app om te dopen in T-Mobile Tv. Dit omdat de vraag naar settopbox-loos kijken groeit. 

Nadat hij de vraagbaak had geraadpleegd, zag hij ook dat het geactiveerd is. Ondanks dat, ontvang ik het niet; ook niet na een factory reset van zowel het tv-kastje als het modem. Erg jammer dat het beloofd wordt, maar niet wordt nagekomen. Ik hoop dat het snel wordt opgelost.

Later toegevoegd:

Zojuist wederom het tv-kastje herstart en nu komt de update eindelijk door. 😄 Eind goed, al goed! En fijn dat jullie in elk geval zo jullie serviceniveau kunnen verbeteren, dat is altijd mooi!

Reputatie 7
Badge +5

Goedemiddag @Hans_68,

Daarom komt er ook een nieuw platform voor TV en opname. Juist omdat de oude niet meer voldoet. Het nieuwe moet meer stabiliteit en zekerheid bieden. Dat opnames dan gewist worden is eenmalig. Je kunt dan ook op de meeste zenders 7 dagen terug kijken, dus mocht je die week iets mis lopen kun je dat zeker nog terugkijken via de gids of zoekfunctie.

Normaal gaat een snelheidswijziging binnen 24 uur in. Soms is het nodig om je mediaconvertor en router even van het stroom af te halen en opnieuw op te starten. Heb je dit ook uitgevoerd? Anders kan webcare altijd mee kijken of er iets mis is gegaan. Zij lezen hier mee.

Reputatie 7
Badge +5

Hahaha… Nu.nl in de bocht. Nee, er komt ook nieuwe hardware aan, maar de dienst werkt op alle huidige boxen, dus zowel de 510, 515 als 610. 

Topic is niet offline. Vanmorgen was er een ander topic. Dit is vervangen. Ze hebben het bericht op zijn Nu.nl's van Tweakers over genomen.

Ik heb nu ook de nieuwe update gehad nu ben ik ff aan het spelen wie weet hoe ik kinderslot weer compleet uit krijg dus ook van de ero zenders

Sinds gisteren de nieuwe update binnen. Het ziet er op het eerste oog allemaal gelikt uit! Hulde daarvoor.

Een paar kleine dingen die me opvallen

  • de gids-weergave is erg groot waardoor er weinig zenders en een smal tijdslot in 1 beeld passen. Het kan zijn dat dit even wennen is, maar de keuze voor “compact modus” zou wel fijn zijn.
  • de groene knop om snel te wisselen tussen radio en tv werkt niet meer!! Kan dit hersteld worden? Nu moeten we in de gids helemaal naar de radiozenders scrollen, of met meerdere kliks via de favorieten naar de radio zenders. Of mis ik iets?
  • live tv afspelen vanaf het begin werkte niet helemaal lekker, maar kan zijn dat dat nog een kleine kinderziekte is.
Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Xz0tg3, je snijdt een goed en belangrijk punt aan! Het was inderdaad bij Interactieve TV mogelijk om met de programmatoetsen door de Favorieten heen te scrollen zonder dat je de overige zenders zag staan. Ik ga dit aankaarten bij de developers van T-Mobile TV en de feedback hiertoe bij hen indienen.

Hoe bevalt T-Mobile TV bij jou over het algemeen? Zijn er nog andere verbeterpunten die ik kan doorgeven? Thanks voor je bevindingen, hier kunnen we wat mee! 😄

@Brian Het zijn 2 dezelfde TV Boxen.

Reageer