[Info] Fox Sports wordt ESPN per 1 januari 2021

  • 24 December 2020
  • 5 reacties
  • 1264 Bekeken
[Info] Fox Sports wordt ESPN per 1 januari 2021
Reputatie 7
  • Oud-Moderator
  • 2462 reacties

FOX Sports wordt ESPN: zelfde zenders, andere naam

 

De naam en vormgeving worden weliswaar anders, maar onder de vlag van ESPN blijft er ook veel hetzelfde. Alle vertrouwde competities en programma’s die nu te zien zijn op FOX Sports blijven vanaf 1 januari te zien onder de nieuwe naam ESPN. Onder hetzelfde knopje op de afstandsbediening en met dezelfde presentatoren, analisten, verslaggevers en commentatoren. Vanaf 1 januari 2021 is ESPN zodoende de thuisbasis van onder meer de Eredivisie, Keuken Kampioen Divisie, TOTO KNVB Beker, Tweede Divisie en Vrouwen Eredivisie. En van internationaal voetbal uit de Bundesliga, UEFA Europa League en MLS en van de populaire Amerikaanse sporten NFL, NHL, MLB en College Basketball.

 

[Update 06-04-2021]

ESPN is nu te bekijken via de TV Anywhere App. Je hoeft dus niet meer de ESPN Watch App te downloaden, maar kunt alles terugvinden in de TV Anywhere App.

 

Wat wordt er anders?

Ondanks dat de zender hetzelfde blijft, zal er ook een verandering komen. Bij de introductie van de nieuwe zender, hoort ook een nieuwe app. De Fox Sports Go app wordt vervangen door de ESPN Watch. 

 

ESPN Watch

Als FOX Sports / ESPN-abonnee krijg je gratis toegang tot ESPN Watch. Hiermee heb je overal live toegang tot ESPN, waar je ook bent binnen de EU. Bekijk de wedstrijden en programma’s van je ESPN-abonnement op je pc, laptop, tablet of smartphone en stream via AirPlay of Chromecast.

 

Activeer ESPN Watch heel eenvoudig via de volgende stappen:

 

Optie 1 (direct koppelen):

  1. Maak gratis een ESPN-account aan via espn.nl of via de ESPN-app en koppel direct je tv-abonnement aan je account;
  2. Op je account zie je nu T-Mobile onder settings staan. ESPN Watch is nu succesvol geactiveerd.

 

Optie 2 (achteraf koppelen):

  1. Log in met je ESPN-account via espn.nl of via de ESPN-app;
  2. Ga naar ‘settings’ en klik op TV Provider om je abonnement te koppelen;
  3. Kies T-Mobile als tv-aanbieder en doorloop de vervolgstappen;
  4. Als je het stappenplan succesvol hebt doorlopen, zie je in je account onder settings T-Mobile als tv-aanbieder staan. ESPN Watch is nu succesvol geactiveerd.

 

Wij wensen je veel kijkplezier in 2021! ⚽️🏀🏈


5 reacties

Reputatie 6

Hoi @kampremco, voor vragen over de ESPN app, kun je bij ESPN zelf terecht. Geen zorgen, je kunt via de TV Anywhere app ook gewoon alle wedstrijden volgen!

Espn app geeft foutmeldingbl bij live wedstrijden: fout bij het ontvangen van inhoud 

Reputatie 7

Hoi @Apex1990 ,

Ik ben erg benieuwd waar het precies fout gaat. Waar blijft de pagina steken? En lukt het wel met de stappen hierboven uitgelegd? 

Reputatie 2

Ik kan ESPN watch niet activeren, wanneer ik het wil activeren via My Tmobile Thuis blijft de pagina hangen. Enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Reputatie 6
Badge

Zo druk met aankondigen, staat het nog gewoon als Fox Sports in de tv gids :smirk: ..

Reageer