[Info] Onderhoud Thuis TV in de nacht van 4 op 5 maart

• 20 februari 2019
  • 4 reacties
  • 699 Bekeken
[Info] Onderhoud Thuis TV in de nacht van 4 op 5 maart
Reputatie 7
Badge +6
  • T-Mobile Thuis moderator
  • 2838 reacties
We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, TV kijken en vast Bellen. Daarom voeren wij onderhoud uit op ons netwerk in de nacht van maandag 4 maart op dinsdag 5 maart tussen 02:00 uur en 06:00 uur.

Voor wie geldt dit?
Deze update geldt alleen voor onze klanten op ons eigen glasvezelnetwerk. Op 25 februari ontvang je van ons een service e-mail met uitleg over de update. Heb je geen e-mail ontvangen, dan geldt deze boodschap niet voor jou!

Wanneer?
We voeren dit onderhoud uit in de nacht van maandag op dinsdag tussen 02:00 uur en 06:00 uur. Gedurende deze tijd kan je geen gebruik maken van je vaste TV. Bellen en Internet blijven ook gewoon beschikbaar.

Wat moet jij doen?
Voor het onderhoud hoef je zelf niets te doen. We doen het op afstand.

Hoe kan ik die nacht TV-kijken?
Onze TV Anywhere App blijft beschikbaar tijdens het onderhoud op de TV Box. Via deze app kun je live TV-kijken via jouw tablet of mobiele telefoon. Je kunt tijdens het onderhoud wel gebruikmaken van je internet en vaste telefoon, dus je kunt de TV Anywhere app op jouw wifi-verbinding gebruiken.

Als we klaar zijn
De TV-dienst gaat vanzelf weer werken. Werken jouw diensten na het onderhoud toch niet? Volg dan onderstaande stappen:

1. Koppel de internetkabel en stroomkabel los van de TV Box.
2. Haal vervolgens het modem voor 10 seconden van de stroom.
3. Als het modem is opgestart sluit je de TV Box weer aan op de stroom (maar laat de internetkabel nog even los)
4. Wanneer de TV Box een foutmelding geeft, kan je ook de internetkabel weer aansluiten.

Verandert er nog iets?
Dit onderhoud is vooral gericht om alles goed te houden. Zichtbaar verandert er dus niets. Het zorgt ervoor dat onze systemen stabieler werken.

Let op: Het kan zijn dat je Interactieve TV Box tijdens het onderhoud vanzelf aan springt. Staat je TV 's ochtends opeens aan? Niet schrikken, wij waren het maar! Je kunt dit voorkomen door de TV Box 's nachts van de stroom te halen. Dat is niet erg voor de update.

Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht!

4 reacties

En... wat gaat er dit keer stuk? Of kunnen jullie vertellen dat na 6 maanden ik eindelijk weer televisie kan kijken zonder haperingen en gestotter?

Ik word er zo langzamerhand een beetje moedeloos van....
Reputatie 2
Verandert er nog iets?
Dit onderhoud is vooral gericht om alles goed te houden. Zichtbaar verandert er dus niets. Het zorgt ervoor dat onze systemen stabieler werken.

En weer geen zichtbare veranderen. 😞
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @eppoeh,

Graag help ik je weer aan een stabiele TV ervaring. Wil je hiervoor een privébericht aan mij sturen (klik op mijn naam) met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Kun je mij ook vertellen welke stappen je al genomen hebt en hoe jouw beeld op dit moment is? Tot slot hoor ik graag hoe de TV Box is verbonden met het modem. Beschrijf hiervoor alle apparatuur die hier tussen zit.

Ik hoor graag!
Ik al een 30 keer contact gehad met de helpdesk. Monteurs zijn langs geweest om een en ander te meten. Na bijhouden stottermomenten melding naar technische afdeling gegaan. Teruggekomen als een algemene storing. Helpdesk antwoord nu dat zij verder niks meer kunnen omdat het algemene melding is, stellen voor nieuwe kastjes te sturen, maar gezien omwisselen eigen kastjes geen verschil geeft denken ze dat het niet zal helpen. De algemene storing schijnt in "meerdere steden bij meerdere klanten" plaats te vinden.

Kortom: @Sander Ik vind het schattig dat ook jij je best voor me wil doen. Helaas ben je niet de eerste, en heb ik niet het idee dat jij opineens wel iets magisch kan doen waardoor mijn 'stabiele tv ervaring' weer tot stand gaat komen. Niet dat ik niet wil dat je helpt, maar ikzelf ben een beetje klaar met mijn gegevens doorgegeven, gezien ik de meerwaarde hiervan verloren ben...

Ik hoopte een beetje dat deze update een en ander zou oplossen... gezien ook de service monteur bevestigd heeft dat de verbinding stabiel is (500 up/down).

Reageer