[info] Onderhoud TV-dienst 9 april 2018

  • 7 april 2018
  • 3 reacties
  • 408 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1208 reacties
Wij werken voortdurend aan het verbeteren van onze TV-dienst. Daarom krijgen aankomende zondag op maandagnacht alle TV Boxen een update. In dit onderhoud bieden we verbeteringen en oplossingen voor verschillende aspecten van de TV-dienst.

Wanneer?
Het onderhoud vindt plaats van zondag 8 april op maandag 9 april 2018. Van 1 uur 's nachts tot 6 uur 's ochtends krijg je bij het aanzetten van de TV de melding dat er werkzaamheden zijn en je geen gebruik kunt maken van de TV-dienst.

Wat moet ik doen?
Je hoeft hier niets voor te doen. Zorg alleen dat de TV Box op stroom aangesloten is. Op afstand zullen wij het onderhoud uitvoeren. Ook na afloop zal de TV-dienst gewoon weer beschikbaar zijn. In uitzonderlijke gevallen dien je de TV Box even een minuut van de stroom te halen.

Hoe kan ik die nacht TV-kijken?
Onze TV Anywhere App blijft beschikbaar tijdens het onderhoud op de TV Box. Via deze app kun je live TV-kijken via jouw tablet of mobiele telefoon. Je kunt tijdens het onderhoud wel gebruikmaken van je internet en vaste telefoon, dus je kunt de TV Anywhere app op jouw wifi-verbinding gebruiken.

Wat verandert er door het onderhoud?
In dit onderhoud geven we onder andere gehoor aan jullie wensen. Deze nieuwe functies komen bij de update:
  • TV A la Carte. Bestel losse zenders en geniet extra van jouw TV-abonnement!
  • Oplossing langdoorlopende opnames . De TV Box was eerst nogal eigenwijs en ging nog een aantal uur door met opnemen, waardoor de harde schijf sneller volraakte. Dit hebben we voor je verholpen.
  • Top 20 films in het TV-menu. Waar voorheen de nieuwste films werden getoond, toont het TV-menu nu de top 20 populairste films. Zo weet je precies waar jouw vrienden over praten als ze het over die ene bekende film hebben!
  • Verwijzing naar My T-Mobile Thuis bij invoeren TV-pincode. TV-pincode vergeten, maar wilde je nou nét die ene zender bij A La Carte bestellen en kijken? Geen probleem, de TV Box geeft nu een pop-up met informatie waar je de nodige gegevens kunt vinden. Zo raak je nooit jouw pincode kwijt!
  • Oplossing balkje schijfruimte. Het kon voorkomen dat de balk weergaf dat er nog ruimte was op de schijf, terwijl deze vol zat. Dit hebben we nu voor je opgelost. Als de harde schijf op jouw TV Box vol zit, zal het balkje dit ook aangeven. Zo weet je zeker dat je jouw favoriete programma's kan opnemen en terugkijken!
  • Pop-up als harddiskrecorder vol zit. We hebben een hele handige pop-up ingevoerd. Als je een programma wilt opnemen, maar de schijf is vol, krijg je een pop-up te zien met keuzes om ruimte te maken op de schijf. Kies er bijvoorbeeld voor om direct jouw al bekeken opnames te verwijderen. Simpel en snel!
  • Ontgrendelen nu alleen bij de gekozen vergrendelde opname, in plaats van alle vergrendelde TV-kanalen. We hebben voor jou geregeld dat je nu bij het ontgrendelen van een vergrendelde opname, niet ook de TV-kanalen met kinderslot ontgrendelt. Wel zo veilig.



Ik wens je veel plezier met deze geweldige, nieuwe opties. Heb je hier vragen over? Of vragen over het TV-kijken maandagochtend? Stel ze gerust, ik help je graag verder!

3 reacties

Reputatie 2
hey Sterre,

fijn dat deze functionaliteit is toegevoegd. Had alleen graag vooraf geïnformeerd willen worden dat er vannacht onderhoud was.
Wat is verder de roadmap van het tv product. Daarover wordt niet veel vrij gegeven terwijl er nog zoveel te winnen is?
Reputatie 6
Badge +7
Hey StefanT, we proberen altijd om zo veel mogelijk informatie te delen maar dit is niet altijd mogelijk en we willen geen verwachtingen scheppen die we achteraf niet waar kunnen maken om wat voor reden dan ook. Dat gezegd hebbende, er zitten snel mooie dingen aan te komen! 🙂
Reputatie 2
Hey Brian,

Er zit dus onbekends aan te komen, of iets waar nog niet over gecommuniceerd mag worden.
Ben erg benieuwd.

Reageer