[info] Onderhoud update TV

  • 22 January 2018
  • 7 reacties
  • 787 Bekeken

Reputatie 7
We zijn continu bezig om verbeteringen door te voeren op ons TV netwerk. Of, zoals in dit geval, simpelweg onderhoud uit te voeren om de TV soepel te laten werken. Dit staat gepland voor woensdag op donderdagnacht van 2:00 tot 6:00.

Wanneer?
Het onderhoud vindt plaats van woensdag 24 januari op donderdag 25 januari. Klokslag twee uur 's nachts start de update en ontvang je geen TV signaal. Dit duurt maximaal tot 06:00.

Wat gebeurt er?
Je hoeft hier niets voor te doen. Op afstand zullen wij het onderhoud uitvoeren. Ook na afloop zal de TV gewoon weer beschikbaar worden. In uitzonderlijke gevallen dien je de TV Box even van de stroom te halen.

Verandert er nog iets?
Dit onderhoud is vooral gericht om alles goed te houden. Zichtbaar verandert er dus niet veel. Het zorgt ervoor dat onze systemen stabieler werken.



Vragen? Ik sta voor je klaar!

7 reacties

Gaan jullie nog steeds niet de TV over de normale netwerkssansluiting voeren? Nu moet ik een dubbel netwerk in mijn huis aanleggen om TV te kijken: 1 voor het TV signaal en 1 voor het normale netwerk....
En zorgt deze update er ook eindelijk voor dat de problemen met het foutief opnemen (dubbel / te lang doorlopen) worden opgelost of is meer als een jaar zoeken naar de oorzaak (van een grotendeels simuleerbaar probleem) nog te kort op het op te lossen ?
Reputatie 7
Hoi T-D,

Deze update zorgt er voor dat ons netwerk soepel en stabiel blijft werken. Aan de gebruikerskant merk je er weinig van, behalve dat je probleemloos TV kunt blijven kijken. Gaat er iets mis met de opnames? Dan kan ik een fabrieksreset voor je uitvoeren zodat de box weer leeg is. Op die manier kun je weer over de opnamefunctie beschikken! Stuur een privébericht (klik op mijn naam) met je postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN, dan maak ik het in orde.
Sander,
Een fabrieksreset heb ik niet nodig, maar bedankt voor het aanbod. Ik ken zelf de omwegen ook om weer ruimte beschikbaar te maken zodat ik ook zonder alle opnames te wissen weer verder kan. Vindt het alleen een beetje irritant worden dat jullie de oorzaak niet willen oplossen en niet verder komen als een fabrieksreset. Gelukkig tellen jullie dit als storingsperiode waarin je de box niet hoeft te betalen, dus dat compenseert e.e.a. wel een beetje.
Beste Sander,

De T-Mobile thuis, het vroegere Vodafone thuis, heeft een groot probleem met de firmware van de Entone. Dit probleem zou wel bekend bij jullie moeten zijn..!

Deze problemen zijn onder andere:
* Programma's worden voor meerdere uren / dagen opgenomen waardoor de harde schijf in 1x vol is
* Programma's worden te kort opgenomen
* Programma's lijken verwijderd, maar na een harde reboot (zonder stroom) staan de programma's er nog - en is de harde schijf nog bom vol...

Dit probleem bestaat al minstens 2 jaar!!
Misschien wordt het maar eens tijd om jullie hiervoor aansprakelijk te stellen en mijn geld voor het opname pakket voor de afgelopen 2 jaar terug te vragen (toch weer €120,-)...
Worden met deze update ook de entone 4k geluidproblemen problemen verholpen?
toelichting:
Indien de 4k uhd tv gekoppeld gaat worden heb je geen geluid op je tv. Je moet dan je instellingen van HDMI wijzigen in HD om geluid te krijgen.

bvd voor de reactie maar nog beter voor de oplossing.
Reputatie 7
@Jasper_O We zijn aan het bekijken of we de modem vrij kunnen geven. In de tussentijd is de beste oplossing op dit moment om een eigen modem achter ons modem te plaatsen. Kijk vooral even rond op het forum, er zijn een aantal mooie topics beschikbaar die je hiermee kunnen helpen!

@DanielEtten De problemen zijn inderdaad bekend en we zijn in gesprek met de fabrikant om deze te verhelpen. Als het probleem bij jou terug blijft keren, ook na een fabrieksreset stuur één van ons dan even een privébericht met je gegevens, dan kijken we graag hoe we dit op kunnen lossen!

@mariovanzanten Met deze update worden de 4k problemen niet opgelost, hier wordt wel hard aan gewerkt!

Reageer