Beantwoord

[Info] Storing enkele TV zenders


Reputatie 2
  • Oud T-Mobile Thuis moderator
  • 100 reacties
Hi all!

Op dit moment kan je ervaren dat enkele zenders niet goed functioneren. Dit betreft in ieder geval de NPO tv en radio zenders, maar ook andere zenders kunnen hier last van hebben. Wij hebben dit uiteraard met hoge prioriteit in onderzoek en zullen jullie op de hoogte houden zodra er nieuws te melden is.

Tip: de GOS zenders van NPO met gesproken ondertiteling werken wel. Je vind deze terug op kanalen 101, 102, 103.
icon

Beste antwoord door Jeroen 18 May 2017, 08:24

Bekijk origineel

11 reacties

Enig idee wanneer Eurosport weer fatsoenlijk gaat werken?
Enig idee wanneer deze storing is opgelost? Graag een update, eerste melding is al van 7 uur geleden. Wil graag de Giro op Eurosport bekijken.
Jammer dat er geen nieuwe info komt. :(
Inderdaad Eurosport ook niet te bekijken.
Graag update stand van zaken.
En na zeven uur (sic) nog niet opgelost. Prutsers
Update zou mooi zijn, op deze manier toch zonde om eerder naar huis te gaan om Giro te kijken 😉
Zo word je vanzelf in de armen van illegale streams gedreven. Of een andere provider wanneer het contract afgelopen is.
NPO 1,2 en 3 wel weer in de lucht. Waar blijft eurosport!
Reputatie 7
Het probleem zit in het netwerk van de leverancier. Laat het duidelijk zijn dat dit voor ons ook een erg ongewenste situatie is. We werken samen met de leverancier om dit zo snel mogelijk in goede banen te leiden. Sinds 16:15 zijn de zenders van NPO 1-3 via een omweg weer beschikbaar. Nu ook zonder gesproken ondertiteling. Zie je deze zenders nog niet? Haal dan heel even de TV Box van de stroom.

Voor Eurosport is nog geen omweg of permanente oplossing. Ik vind de timing van deze storing tijdens de Giro dan ook bijzonder betreurenswaardig. We doen ons best. Ik wil jullie bedanken voor je geduld en hoop op begrip. Ik hoop morgen meer nieuws te hebben.
Dank voor toelichting maar morgen ook de Nederlandse NPO radio zenders weer storingvrij in de lucht?
Dank voor toelichting maar morgen ook de Nederlandse NPO radio zenders weer storingvrij in de lucht?

Sinds vanmorgen 7 uur ook de radiozenders weer ongestoord te ontvangen 🙂
Reputatie 2
Hi all!

De storing met de zenders is opgelost. Mocht je toch nog problemen ervaren start dan het TV kastje opnieuw op door hier even de stroom vanaf te halen.

Reageer