[Info] Verbeteringen T-Mobile TV en TV Anywhere februari

  • 1 February 2021
  • 2 reacties
  • 518 Bekeken
[Info] Verbeteringen T-Mobile TV en TV Anywhere februari
Reputatie 7
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties

Hi all, we hebben weer een aantal verbeteringen beschikbaar voor TV Anywhere!

De belangrijkste zaken op een rij:

  • Verbetering Terug Kijken menu
  • Verbeteringen Chromecast en Airplay
  • Op Apple TV wordt in de mini-gids voortaan ook het volgende programma getoond


De update voor Apple TV is al direct live (1 februari). Voor de andere platformen wordt de update op 4 februari live gezet.

 

Verbeteringen iOS (versie 2.3.0)

 De volgende update is gepubliceerd in de appstore:

  • Verbeteringen op de werking van Airplay.
  • Bij 'Terug Kijken' via Chromecast zal altijd automatisch het volgende programma gestart worden zodra het programma is afgelopen.
  • Wanneer je via Chromecast kijkt, kan je eenvoudig 30 seconden terug in de tijd.
  • Wil je een live programma later verder kijken? Als je het programma pauzeert of via Begin Gemist kijkt, kan je het programma later terugvinden bij 'Verder Kijken'.

 

Kijk je op je iPhone in het verkleinde scherm? Dan kan je nu ook pauzeren of het afspelen hervatten.

 

 

Verbeteringen Android (versie 2.3.0)

  • Bij 'Terug Kijken' via Chromecast zal altijd automatisch het volgende programma gestart worden zodra het programma is afgelopen.
  • Wanneer je via Chromecast kijkt, kan je eenvoudig 30 seconden terug in de tijd.
  • Wil je een live programma later verder kijken? Als je het programma pauzeert of via Begin Gemist kijkt, kan je het programma later terugvinden bij 'Verder Kijken'.
  • Diverse kleine bugfixes waardoor de app op sommige toestellen minder vaak zal crashen.
  • Kijk je op je smartphone in het verkleinde scherm? Dan kan je nu ook pauzeren of het afspelen hervatten.

 

Verbeteringen Apple TV (versie 1.3.8)

De nieuwe versie bevat de volgende verbeteringen:

  • In de mini-gids is voortaan ook het volgende programma zichtbaar.
  • Het menu in 'Terug Kijken' is verbeterd. Je kan bij een serie of programma, waar meerdere afleveringen van zijn, direct kiezen uit alle beschikbare afleveringen.
  • Een aantal kleine foutoplossingen

 

Verbeteringen Mini-gids

In de Mini-gids wordt nu het volgende TV-programma getoond naast het huidige. Ook hebben we de leesbaarheid van de programma informatie verbeterd.

 

 

  

Verbeteringen Terug Kijken

In het Terug Kijken menu is het nu makkelijker om de gewenste aflevering te kiezen. Voorheen moest je naar de dag en het tijdstip bladeren. Nu kan je elke afleveringen aanklikken en krijg je de keuze uit de beschikbare afleveringen.

Bijvoorbeeld: op donderdag wil je de aflevering van ‘OP1’ van afgelopen maandag bekijken. Voorheen moest je dan helemaal naar maandag bladeren voor deze aflevering. Nu kan je bladeren naar de herhaling van vandaag en vervolgens simpelweg de aflevering van maandag kiezen.

 

 

   

Verbeteringen Web (versie WEBTV0125)

Diverse (kleine) bug fixes.

 


2 reacties

wat een giller.
jullie zijn 1 ding vergeten de storingen er uit te halen.

vrijdag nacht rond 24.00 alle zendersknipperend en blokkerig beeld dus geen fiml afkijken.
ook vanmiddag weer blokken op het beeld.

maar goed nog 3 weken dan ben ik van t-mobilethuis af.

bai bai zwaai zwaai

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @bongo116, dat is natuurlijk niet hoe we het willen zien! Aan jouw bericht te lezen, denk ik dat je refereert aan het TV-platform en niet TV Anywhere, klopt dat? Ik zie dat je hier nog geen contact over opgenomen hebt met ons of de Klantenservice. Daarom ga ik je graag voorzien van een oplossing zodat de laatste drie weken in ieder geval niet gepaard gaan met mindere TV-ontvangst. 

Mag ik je adviseren om mij het MAC-adres en serienummer van de box toe te sturen, alsjeblieft? Dan ga ik zo snel mogelijk een achtergrondanalyse draaien zodat we de boosdoener kunnen neutraliseren. Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met deze informatie?

Reageer