Beantwoord

Inloggen klantnummer en TV-klantnummer

  • 20 April 2020
  • 8 reacties
  • 1646 Bekeken

Reputatie 1

Inlog-hel (sorry...soort van)

 

Omdat ik advies gegeven werd voor snellere datum nam ik dus zelf opstap gedoe. En een modem en tv en alles dat kan ik bijna blind. Totdat ik mezelf hier wel kan inloggen  maar niet bekend onder mijn telefoon nummer (Maakt dingen lastig als je non stop bij een app of hier moet inloggen. Dan zie ik een andere klantnummer online staan dan in mn brief & ondanks mn portie dagelijkse meds check ik het nog een keer & idd 2 klant nummers (hoor je dat twilight deuntje) 

 

Alles brand, hèb uit aan al genoeg keren gedaan dat ik Zelfs vandaag revalidatie oversla, en dat is het hele punt. Ineens zit ik zonder mn tv, geen inet en had maar voor zekerheid na de 2de keer de Chrome Cast eruit gehaald want dat kan wel even zonder maar ben nu al wat uurtjes bezig (En das  normaal met wat ik heb, simpelweg fybro, maar buitenom dat ik van hoek naar hoek moet klimmen en bukken om iets steeds aan en uit te doen is voor mij geen goed begin van de dag.

 

En helaas, dat samen sterk werkt niet helemaal daar waar ik woon. En geloof me ik ben echt niet dan al zo lang van draad en een niet zo heel gezellig gezicht. Ik snap niet waarom 2 nummers. Tel nummer niet bekend en alles brand wel wat moet branden. Dus 🤞🏻 is er nog hulp voor nu al zo vroeg zeurdeurtje? (Aan Wi-Fi nog niet begonnen, tv is 1 voor nu. Thnx in advance)

 

Dee wéér 

icon

Beste antwoord door Brian 21 April 2020, 15:12

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7

Hi @LadyDeeDee, van harte welkom bij T-Mobile Thuis! :slight_smile: Ik geef je graag meer duidelijkheid:

Je hebt 1 klantnummer bestaande uit een aantal letters en cijfers, deze vind je op My T-Mobile Thuis.

Om de eerste keer in te loggen op de TV Box heb je daarnaast jouw TV-klantnummer en TV-pincode nodig. Deze vind je ook opp My T-Mobile Thuis onder ‘Instellingen’ > ‘TV’. Dit is dus een ander nummer dan je T-Mobile Thuis klantnummer.

Heb je ook een mobiel abonnement bij T-Mobile? Dan heb je inderdaad nog een tweede apart inlog (My T-Mobile). Hiervoor kan je jouw 06-nummer gebruiken maar dit staat los van T-Mobile Thuis. :wink:

Mocht je er niet uit komen dan vind je de complete stappen voor de installatie op onze website en uiteraard help ik je ook graag!

Reputatie 1

Hey Brian,

 

Heel erg bedankt ik heb vanochtend een poging gedaan maar heb iig mn Wi-Fi weer en ga kijken of mmr chromecast wel Lukt want het het lukt niet. Ook niet met tel nummer dus denk dat ik moet gaan  bellen en op het moment te moe (pijn) om duidelijk uit te leggen en ook zelf te doen.

 

Maar i l sla dit op en heel erg  bedankt voor de moeite om het in mijn "taal" zeg maar goed en top uit te leggen. Ik snap het dus nogmaals thnx! 👌🏻x2 & be safe, staat healty but have fun too. (Woningdag dus 🥳)

 

Grtz Deetje 

Reputatie 1

@Brian 

 

Hey goedenacht,

Ik heb ineens snel een vraag nog voor je. Over de inlog gegevens. Ik moet het met de afstandsbediening doen & déze keer voel ik me extra dom want ik kan of krijg geen letters in beeld. (I know haha) maar logisch denken dan moet ik die er ook bij zetten (toch?) Maar ik heb bijna alles geprobeerd en gelukkig nog heel want kwader kan ik niet worden dat me dat simpelere dingetje niet lukt. Dus vraag: ..moet ik bv van klant nummer ook de letters gebruiken. Zónder was ik nl sws klaar.

Nogmaals bedankt. & fijne dag/week. Groetjes Dee :) 

Reputatie 7
Badge +7

@LadyDeeDee ,

 

Als je even de info bekijkt via deze link: Tv handleidingen

Misschien dat dit lukt.

Reputatie 7

Hey @LadyDeeDee,

Leuke woningslag gehad? :crown: Bij het registreren van je TV Box hoef je geen letters te gebruiken. Sterker nog, in je TV-klantnummer zie je geen letters staan. :relaxed: Deze vind je in je My T-Mobile Thuis omgeving onder ‘Instellingen’ > ‘TV’. Dit is dus een ander nummer dan je T-Mobile Thuis klantnummer. Bij je T-Mobile Thuis klantnummer staan er wél letters, maar dit klantnummer hoef je dus niet te gebruiken. Succes!

Reputatie 1

Goedemorgen, weer erg vroeg, maar dan werkt mn brein beter (hoop ik graag te denken ;) ) 

 

@soepkip67 (Luv the name want mn bestie noemt me graag zo. Ik & de suffe Q's)

Anywho back on topic, ik lees het nu pas en gelukkig ligt alles nog zoals voor mn slaap aanval dus hopelijk lukt het me vandaag, iig in 24uur. En ook een big thnx 2you, voor deze nachtegaal ;) of iig nachtwachter soms 

 

Deze grote thnx gaat ook uit naar @Piotr  want nu ik alles weer terug lees klinkt het logisch maar soms moet ik nog steeds gewone logica opnieuw leren kennen en dankzij de moeite die voor mij groter is/voelt dan voor 2016. En zeker als de halve wereld ineens om je heen alles heeft aangesloten & om een simpele vraag is het antwoord ala minuut nee, uhm of ik zal eens kijken.. wat gewoon betekend geen zin en geen zin hèb ik meer respect voor plus mensen die me niet kennen & de moeite nemen. Groot of klein, is voor mij normale logica en dat is is dank zij de uitleg hopelijk nu de rest ook. En anders zucht ik wel weer heel hard. Haha en stel hier dan verder de vraag ;) 

 

Fijne ja, ik heb al woningdag sinds 2009/10 & 2016/17 I doubledown it.

Want waarom half werk doen als ik voor de  bionic lady kon gaan..  of in dit de geval tin(wo)man! Hoofd issues daar gelaten, maar mn zelfspot is terug & aan. Dus vandaag tijd om tv aan te krijgen met daadwerkelijk iets anders dan Netflix.🤓

💯 TMI! By gratitude, en bij deze allen een  relaxte ochtend/middag dag of nacht gewenst.

Zon&TV 🤞🏻DD

Reputatie 7

Hey @LadyDeeDee,

Haha top om te lezen dat zowel je TV én zelfspot weer terug is! :smile: Zeker een fijne afwisseling in plaats van non-stop te Netflixen! Mocht je nog ergens hulp bij nodig hebben dan weet je ons te vinden. :wink:

Reputatie 1

Thnx!! Ja was lekker moet helaas nu weer doen maar ach de tijd en wie weet ben ik eens sneller klaar dan 3uur (steeds pauze nemen ivm blabla ;)  

 

Oh en ja ik weet iig waar ik de simlel in mijn lingo het als een stukje 🍰 uitlegt. Top ✌🏻🦸‍♀️ shoutout nog1x

 

Fijne dag/week, ciao Dee

Reageer