Beantwoord

Inloggen op TV anywhere lukt niet

  • 8 May 2019
  • 3 reacties
  • 652 Bekeken

Ik kan niet inloggen op TV anywhere, terwijl mijn gegevens wel kloppen.
icon

Beste antwoord door Piotr 13 May 2019, 11:13

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hey @Noormaessen hier help ik je graag bij! Om in te kunnen loggen binnen TV Anywhere heb je je TV pincode en TV-klantnummer nodig. Deze gegevens vind je in je eigen My T-Mobile Thuis omgeving. Dan is het een kwestie van invullen en klaar is kees. Laat je ons weten of het is gelukt?
Hoi Piotr,

Ik heb de tv pincode en klantnummer, maar toch krijg ik mezelf niet ingelogd..
Het klantnummer bestaat alleen vooraf met 3 letters. die krijg ik niet ingevoegd via de gsm. Ik weet niet of dat het verschil maakt. Als ik het klantnummer wil invoeren, heb ik alleen de mogelijkheid om cijfers in te voeren.

gr. Noor
Reputatie 7
Badge +4
Goedemorgen @Noormaessen,

Dat is jouw reguliere T-Mobile Thuis klantnummer. Het klantnummer voor het TV pakket is anders. Ik kan mij voorstellen dat dit kan verwarren. Dit TV klantnummer vindt je bij het installatiepakket of in de mijn omgeving onder het kopje gegevens.

Reageer