Beantwoord

Inloggen op TV lukt niet

  • 25 November 2020
  • 1 reactie
  • 197 Bekeken

Reputatie 2

Goedenavond, 

Sinds vanmiddag kan ik niet meer inloggen met TV-klantnummer en pincode bij T-mobile thuis op mijn tv. 

Via internet lukt het met wel om met dezelfde gegevens in te loggen op TV-anywhere. We hebben alle kastjes + internet al gereset, maar zonder resultaat.

Iemand enig idee?

Groetjes Marinka

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 27 November 2020, 13:21

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Kinkie888, welkom op de Community!

Krijg je een foutmelding te zien zodra je op de TV Box probeert te registeren, wat zie je precies in beeld? Vaak helpt een herstart zonder internetkabel als een zonnetje. De uitleg hiertoe heb ik hieronder geplaatst:

Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box. Met een beetje geluk werkt alles nu weer zoals we graag willen! 

Werkt het nog niet? Geef het aan, dan schiet ik zo snel mogelijk  weer te hulp. We gaan dit samen oplossen, dat weet ik zeker!

 

Reageer