Beantwoord

Installeren TV Box lukt niet

  • 15 januari 2019
  • 3 reacties
  • 379 Bekeken

installatie modem compleet,
maar bij aansluiten tv box krijg ik bijgevoegde melding. Wat

moet ik doen?

icon

Beste antwoord door stefan.1997 15 januari 2019, 23:04

Het ziet er inderdaad naar uit dat de tv box is aangesloten op de verkeerde poort van de router. Sluit hem aan op de 3e of 4e poort van je router. Deze zijn speciaal bedoeld voor de doorgifte van IP Tv
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Ziet er op zich goed uit. Als de box na een paar minuten niet verder doorstart, dan de stroom even van de tv box afhalen en opnieuw laten opstarten.
Werkt dat ook niet, dan de utp kabel even uit de tv box halen, het modem opnieuw opstarten en de tv box opnieuw opstarten. Zodra een foutmelding wordt gegeven over de Ethernetverbinding, dan de utp kabel weer aansluiten. De box moet dan doorstarten.

De tv box is wel rechtstreeks aangesloten op 1 van de IPTV poorten van het modem?

Mvg. Marcel
Reputatie 5
Badge +3
Het ziet er inderdaad naar uit dat de tv box is aangesloten op de verkeerde poort van de router. Sluit hem aan op de 3e of 4e poort van je router. Deze zijn speciaal bedoeld voor de doorgifte van IP Tv
dank Stefan voor je tip. ik ga het vanavond proberen. zou kunnen inderdad dat de tv box op de verkeerde poort is aangesloten...

stroom van tv box en of router heb ik meerdere keren geprobeerd inmiddels zonder succes.

Groet, Stefan

Reageer