Beantwoord

Interactieve box bestellen

  • 13 January 2019
  • 3 reacties
  • 477 Bekeken

Ik zou graag een interactieve tv box willen aanvragen waarmee je kunt opnemen. Hoe doe ik dit? En wat zijn de extra kosten?
icon

Beste antwoord door Piotr 17 January 2019, 13:36

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hey @CindySluimer,

Dit kan ik voor je regelen! Een TV Box met opnamefunctie kost € 10,- per maand extra. Hiermee kun je dan wel al je favoriete programma's mee opslaan. Wanneer ik dit voor je kan regelen, dan wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN.

Goedenavond

Ik zou ook graag de interactieve tv box met harddiscdriver bestellen (maar kan ik dan de andere wel gewoon gebruiken?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @blondie 5, wat gaaf dat je wilt gaan opnemen met de TV Box! Ik zou het dolgraag voor je in orde willen maken, maar wegens een tekort aan boxen met harddisk recorder kunnen we deze momenteel niet bestellen. Zodra ons nieuwe TV-platform live gaat, zul je echter de optie krijgen om met Cloud Opnemen te gaan werken. Dan heb je straks niet langer een specifieke box met recorder nodig, maar kun je voor een vast bedrag per maand alles opnemen in de Cloud. Handig toch?! Nog heel eventjes geduld en dan zul je volop kunnen genieten van alle opgenomen films, series en TV programma’s. Deze optie komt beschikbaar te staan in jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account

Voor nu: blijf veilig binnen en veel gezondheid aan jou en je geliefden toegewenst! 💪

Reageer