Beantwoord

Interactieve box omzetten naar kaartje CI+

  • 16 March 2019
  • 9 reacties
  • 7156 Bekeken

Hallo,

Is het ook mogelijk om de box om te laten zetten in een CI+ kaartje?
Deze kan namelijk in mijn televisie en is handiger dan de box ernaast.

gr.
icon

Beste antwoord door Pilovali 16 March 2019, 16:26

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Helaas werkt T-Mobile Thuis via IPTV (en dus niet kabel TV zoals bv Ziggo). Je kunt alleen TV kijken dmv een TV box of met TV Anywhere.

Groet,
Reputatie 4
Hi @tvvv, goed dat je hiervoor een Topic hebt geopend! @Pilovali haalt mij de woorden uit de mond, bedankt voor je heldere uitleg topper! 😄 Je kunt inderdaad tv kijken via onze TV Boxen, óf gebruik maken van de TV Anywhere app. Mocht je een smart tv hebben, dan kun je hier bijvoorbeeld deze app op downloaden en via die weg tv kijken. Dan kan de TV Box terug de kast in!
Reputatie 7
Badge +4
Hoi @MelisaTMT ,

Wat je zegt klopt niet helemaal. TV Anywhere is niet beschikbaar voor een smart TV. Enkel voor een Android en Apple devices. Dit kun je streamen naar een smart TV via een Chromecast of Apple TV. Of casten via mirror optie van je mobiele telefoon.

Zou wel heel mooi zijn als TV Anywhere beschikbaar komt voor smart tv's zelf, maar op dit moment nog slechts een wens op de community wishlist.

@TAVL BURRRRN!! Haha.

idd heb ik even gezocht naar de app op mijn samsung TV maar kent ie niet!

wat slecht.

idd een reden voor mij om weliswaar een paar euro meer te betalen bij ziggo! Niet nog een box en afstandsbediening...

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Paulee,

Doe het niet om te burnen, maar om elkaar te helpen. ;)  Inmiddels zijn we 2 jaar verder en ziet de wereld er weer heel anders uit. TV Anywhere is totaal vernieuwd met meer mogelijkheden en cloud opname connectiviteit. Daarbij ook een nieuwe AppleTV app, Android app, IoS app en ondertussen kun je ook via een browser TV kijken. Laat de meeste TV's nu ook een browsermogelijkheid hebben…. 🙂 Zo kan ik bijvoorbeeld ook naar de Mol in België kijken.

Niet optimaal, maar wel weer een stapje vooruit. Het lijkt mij dat ze nu eerst de overgang van bestaande klanten naar TM TV gaan afronden, waarna er meer ruimte is voor een dedicated Android TV of specifieke platforms app, zoals WebOS (LG). Fingers crossed. Al snap ik dat je daarop niet wil wachten en geen zin hebt in een browser versie. Wel weer een extra stap en minder smooth dan een dedicated app. 

Reputatie 5
Badge

Helaas is er nog steeds geenTV Anywhere app voor Android TV, wanneer komt die nu?

Reputatie 7
Badge +4

Zie mijn antwoord. Meer is er nog niet bekend. Helaas.

Reputatie 5
Badge

Zie mijn antwoord. Meer is er nog niet bekend. Helaas.


We zitten in 2021, is het zoveel moeite voor T-Mobile om een Android TV app te maken?

Andere providers hebben al lang een Android TV app.

 

Reputatie 7
Badge +4

Die vraag is voor T-Mobile. Ben gewoon maar een mede-klant. :) Primaire focus is T-Mobile TV uitrollen. Maar helemaal eens hoor. Zou wel fijn zijn. Eventueel ook als alternatief voor Knippr.

Reageer