Beantwoord

Interactieve televisie neemt niet of maar half op

  • 12 November 2018
  • 4 reacties
  • 371 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Beste.

Kan iemand mij uitleggen waarom interactieve televisie box me programma of film half opneemt of hellemaal niet opneemt word steeds erger en erger.

Gr Marc
icon

Beste antwoord door TAVL 12 November 2018, 21:34

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dat is niet goed. Heb je via de programmagids / guide ingesteld of handmatig? De programmagids wil, zeker bij bepaalde zenders, nog wel eens flink afwijken. Je kunt in het menu instellen om vooraf en achteraf langer op te laten nemen.

Mocht dit niet het geval zij. Dat zou het wellicht kunnen helpen om de box even van de stroom te halen.
Heb je verder geen problemen met het tv signaal?

Als ook dat geen soelaas bieden, dan zou de webcare wellicht met een fabrieksreset kunnen ondersteunen. Nadeel daarvan is dat alle opnamen en instellingen weg zijn.
Beste tavl,

Stroom heb al paar keer eraf gehad en krijg vaak foutmeldingen met beeld dat Wart beeld blijft of haperen.

Ik zoek steeds telefoon nummer van t mobile thuis en tijden dat kan bellen maar vind die niet

Gr marc
Reputatie 7
Badge +4
Heb je die problemen als je naar een zender kijkt? Of enkel bij opnames? Als je het in beide gevallen hebt, dan kan het handig zijn om ook het modem een minuut van de stroom af te halen.

Webcare leest hier mee en zal je ongetwijfeld verder helpen.
Reputatie 7
@TAVL, bedankt voor het meedenken!

@Marcvh Ik help je graag via deze Community. De vragen die TAVL stelt zijn belangrijk om jouw situatie goed helder te krijgen. Wat hij zegt over de programmagids is namelijk vooral een goede tip. Het kan ook zijn dat de harde schijf van jouw TV Box (bijna) vol zit. Heb je al kunnen proberen om enkele opnames te verwijderen? Wat betreft het beeld: hoe heb je jouw TV Box aangesloten? Is dit via een draadloze verbinding, of via de kabel? Ik besef dat er een hoop vragen op je afkomen. Ik hoop dat je deze allemaal kunt beantwoorden, zodat ik de juiste oplossing voor jouw situatie kan bieden!

Reageer