Beantwoord

interactieve TV

  • 9 December 2019
  • 4 reacties
  • 158 Bekeken

Ik wilde graag een een op en vervanging voor mijn overstap van Ziggo naar T-Mobile. Dat wil zeggen: met opnamemogelijkheid, met terug- en vooruitspoelen. In de winkel werd mij verteld dat dit niet mogelijk was (nadat ik hier thuis na de wat moeizaam verlopen installatie was achtergekomen). Op de website van T-Mobile zie ik echter dat dit wel had gekund. Graag van T-Mobile een duidelijk antwoord hier op, ook wat de financiële consequenties zijn. Ik ben namelijk om meerdere redenen overgestapt; één daarvan waren de lagere kosten ten opzichte van Ziggo.

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 9 December 2019, 12:34

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @Kimmetjuh Welkom

Of de boxen nu op voorraad zijn weet ik niet maar je kan dat het beste Hier vragen de moderators helpen je daar verder

Groetjes en fijne dag⛄️☔️

Reputatie 7
Badge +4

Kleine aanvulling op @CrisTien. Boxen zijn momenteel beperkt beschikbaar, waardoor deze niet regulier via de website beschikbaar zijn. Verwachting is dat dit in Q1 definitief is opgelost met het nieuwe TV platform. Voor nu kun je inderdaad jouw verzoek wenden tot een mod. 

Vooruit en achteruit spoelen zou - afhankelijk of een zender dit toestaat - op alle boxen mogelijk zijn. In de zenderlijst is te zien bij welke zenders te pauzeren en vooruit/achteruit te spoelen momenteel mogelijk is. Dit wordt nog steeds uitgebreid.

Spoelen kan inderdaad, maar dan alleen de versnelde vorm. Tijdens het spoelen stopzetten is mij nog niet gelukt. Bijvoorbeeld 3 minuten terugspoelen en vanaf dat punt weer verder. Ook afspelen vanaf het begin levert problemen op. Al een paar keer stopte het programma, omdat het programma in real time was afgelopen.

Reputatie 7
Badge +4

Welke box heb je momenteel? De box met opname of zonder? 

Je zou gewoon op play/pauze moeten kunnen drukken om het spoelen te stoppen en om te zetten in afspelen of op dat punt te pauzeren.

Reageer