Beantwoord

Interactieve tv aansluiten via meterkast

  • 30 November 2017
  • 2 reacties
  • 744 Bekeken

  • Doet lekker mee
  • 0 reacties
Ik heb onlangs het pakketje binnen gekregen. Nu zie ik dat ik alles moet aansluiten via de meterkast aangezien alles via de modem verloopt.

Mijn vraag is hoe ik nu mijn tv-kast moet aansluiten gezien de afstand vd meterkast? Ik kan toch niet een kabel door mijn woonkamer laten trekken?
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 30 November 2017, 21:27

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Ja hoor dat kan , als je een kruipruimte heb dan zou ik het daar onder door doen !
Reputatie 7
Hallo RM84,

Als je DSL heb dan is er meestal ook een aansluiting in de woonkamer. als het beter uit komt zou ik gewoon die gebruiken. Let er wel op dat deze dan wel is verbonden in de meterkast.
De bijgeleverde kabel is 15 Meter. hier moet je een heel eind mee komen. lukt het niet dan kan je gewoon een langere utp kabel kopen in de lokale kabel winkel.

Heb je gekozen voor Glasvezel dan komt een monteur langs om het aan te sluiten.
Deze werkt de kabel dan weg door hem op de plint vast te zetten als dat mogelijk is.
Lukt het niet om de kabel met de bijgeleverde kabel van 15 meter aan te sluiten dan is het ook mogelijk de monteur kan dan een kabel plaatsen van maximaal 100Meter. je moet voor deze extra werkzaamheden dan wel betalen.

Reageer