Beantwoord

interactieve tv box

  • 6 October 2019
  • 4 reacties
  • 793 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties
Welke box krijg je bij interactieve tv?
Hebben jullie een merk / type?
Ben bijvoorbeeld geinteresseerd in het energie verbruik, kan ik dat even opzoeken.

Bedankt,
Ton
icon

Beste antwoord door Anonymous 6 October 2019, 21:39

Bekijk origineel

4 reacties

Met of zonder opname mogelijkheid?

Met: Entone Amulet 515b
Zonder: Amino Aria 610.

Dit voor nieuwe klanten, er zijn nog oudere Entone's zonder opname in gebruik.

Maar wil je zuinig, geen opname nemen, en snel(ler) zappen idem, de Amino is vlot de Entones zijn best wel erg traag.

Ik heb een Entone amulet model 515b in gebruik met .opname en terug kijk functies. Die werkt niet goed meer. Ook heb ik twee Amino Aria 610X in gebruik zonder opname en terug kijk functies. Na klacht krijg ik geen entone amulet model 515b opgestuurd, maar twee Aria 610X  boxen. Heb hier over geklaagd en verteld dat ik al twee Aria 610X boxen heb waar ik niet mee kan opnemen en terug kijken. De dame beweerde dat ik met de Aria 610X boxen wel kan opnemen en terug kijken. Volgens mij wist de lieve dame niet waarover ze sprak. Wat is waar?

Reputatie 7
Badge +1

@Hanblan Het waar en ook niet waar, als u nog op het “oude” platform zit kunt u met de Ara 610 niet opnemen maar wel terug kijken het gaat dan om terug kijken via de gids of “gemist” tot een beperkt aantal dagen terug.

Met de Aria 610 kunt u wel opnemen in de Cloud als men op het “nieuwe platform” zit, of dit een vooruitgang is moet men zelf beoordelen, geef hier geen oordeel over maar heb heb er wel een eigen mening over.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Hanblan, welkom op de Community! 🙋‍♂️

In principe heeft @BeMu al het perfecte antwoord gegeven, dus ik zal slechts een minimale additie tentoonspreiden: hoeveel TV Boxen heb je in gebruik en hoeveel zou je er maximaal willen gebruiken? Graag zorg ik ervoor dat je namelijk kan worden overgezet op T-Mobile TV zodat je straks na de migratie gebruik kunt maken van Cloud Opnemen. Daarbij wordt alles digitaal opgeslagen en maakt het niet uit dat je geen harddiskrecorder meer hebt.

Laat me weten of je dit fijn vindt, dan zet ik het in werking voor je. Het hele proces duurt zo'n twee weken en op de dag van de migratie zelf, zal je maximaal twee uur geen tv kunnen kijken wegens de initialisatie, download en afronding van het nieuwe platform op jouw tv-abonnement.

Reageer