Beantwoord

Interactieve TV Box harddisk kleiner van Vodafone naar T-Mobile?

  • 12 March 2018
  • 1 reactie
  • 295 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Afgelopen week was onze TV-Box met harddisk stuk gegaan (geen opname mogelijk meer, wel nog TV). Na reset door T-Mobile en verificatie van hun technische dienst, is er een nieuwe gestuurd en heb ik de oude moeten terugsturen. Echter afgelopen week is na opnemen van 10 films de harddisk bijna weer vol. Ik heb geconstateerd dat de harddisk kleiner is bij T-Mobile (is nu Entone-27?; 260Gb) dan destijds bij Vodafone Thuis (Entone 515b). Is hier een oplossing voor?
icon

Beste antwoord door Sander 12 March 2018, 12:42

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hoi EricP,

Dit klinkt mij vreemd in de oren! Onze TV Box met opnamefunctie was en is nog steeds de Entone 515b (amulet). De opnamecapaciteit is juist vergroot met die ten tijde van Vodafone. Vroeger was het 320 GB, tegenwoordig is dit uitgebreid naar 500 GB. Groter dus! Het kan zijn dat de films die je opneemt, verschillen in kwaliteit en daarmee meer schijfruimte innemen. Een film in HD kost meer ruimte dan een film in SD. Om er nou zeker van te zijn dat je de volle schijfruimte kunt gebruiken, wil ik een fabrieksreset uitvoeren. Je raakt dan wel àlle opnames kwijt. Is dat goed? Stuur dan een privébericht met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN naar mij.

Succes met de opnames!

Reageer