Beantwoord

interactieve tv box met hd recorder niet beschikbaar in mytmobilethuis

  • 30 March 2020
  • 1 reactie
  • 248 Bekeken

sinds kort heb ik glasvezel internet bij Tmobile, hiervoor had ik ADSL bij T-mobile.

Helaas heb ik bij mijn nieuwe abonnement een tv-box zonder HD recorder gekregen. 

 

Ik begreep op het forum dat opnemen op korte termijn beschikbaar was in de Cloud.

Ik merk nu dat ik de opnemen functie erg mis. Ook was het mijn mij vorige box erg makkelijk om programma’s terug te kijken die een uurtje geleden of langer afgelopen waren (een roze terugkijkknop). Ik weet niet of dit komt door deze box, maar ik vermoed het wel 

Deze zie ik nu niet meer voor de NPO zenders.

Ik wilde nu op de site mijn tv box ruilen door een box met opnemen functie. Ik kan echter alleen een extra box bestellen (zonder opnemen). Omdat ik nergens kan vinden wanneer cloud-opnemen start.

Ik hoor graag wanneer deze optie beschikbaar komt. En als dit langer dan een maand duurt zou ik alsnog graag de box met opnemen bestellen en vernemen hoe ik dit doe (niet via my-tmobilethuis)

Groetjes,

 

Nicole 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 30 March 2020, 14:50

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @Nicolebol Welkom in de community.

Ik snap dat je wil kunnen opnemen, ben ik zelf ook een groot fan van.

Stel je vraag Hier! De moderators kunnen je  vast meer vertellen en helpen als de opname box beschikbaar isl

Groetjes.