Beantwoord

Interactieve tv box met opnamemogelijkheid

  • 14 January 2020
  • 6 reacties
  • 318 Bekeken

Ik ben sinds kort een nieuwe klant bij T-mobile. Hoe weet ik wanneer de tv boxen met opnamemogelijkheid weer beschikbaar zijn. Bij het afsluiten van mijn abonnement werd verteld dat ze deze maand weer beschikbaar zouden zijn. 

icon

Beste antwoord door Folkert 14 January 2020, 20:56

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Goedenavond @Raymond Leslie 

Voor zover ik weet zijn deze boxen niet meer beschikbaar. Maar niet getreurd, binnenkort komt er een heel nieuwe TV platform met Cloud Opname mogelijkheid. Op dit moment is een geselecteerde groep klanten het al aan het testen.

Groet, Folkert

Bedankt voor je reactie. Ik vind het niet netjes dat ik waarschijnlijk niet juist geïnformeerd ben bij het afsluiten van mijn contract. Hoop dat het snel geregeld wordt.

Reputatie 7
Badge +4

Goedemorgen @Raymond Leslie,

Boxen zijn zeer beperkt beschikbaar. Dit heeft alles te maken met de aanstaande nieuwe dienst met cloudopname, zoals @Folkert ook al aangeeft. Deze dienst wordt momenteel inderdaad getest door een groep klanten. Dat betekent dat de dienst meestal niet lang meer op zich laat wachten.

Daar ben je voor nu niet mee geholpen, maar niet getreurd. Webcare kan ondersteunen bij het verstrekken van boxen met opname. Het is niet optimaal en via deze omweg, maar meestal is er nog wel een box beschikbaar. Zij reageren vanzelf in dit topic. Meestal binnen 24 tot 48 uur.

Reputatie 7

Hey @Raymond Leslie,

Folkert en TAVL hebben inderdaad volkomen gelijk, de TV Boxen met opnamefunctie zijn momenteel zeer beperkt leverbaar. Graag wil ik uitzoeken welke mogelijkheden er zijn op jouw adres. Daarvoor wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Alvast bedankt!

Helaas kan ik je geen privébericht sturen. Als ik op je naam klik, kom ik in een volgend scherm. Daar zie ik echter niet de button om je een bericht te sturen.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Raymond Leslie,

 

Je kunt op de knop “Stuur Bericht” klikken en dan een pb sturen. :wink:

 

 

Reageer