Beantwoord

interactieve tv box vodafone

  • 14 July 2019
  • 3 reacties
  • 1059 Bekeken

Beste t-mobile thuis, op dit moment heb ik nog een oude tv box van Vodafone. Op deze box ontvang ik sinds jullie overname van vodafone de tv van t-mobile thuis. De laatste tijd merk ik dat de box niet even goed meer functioneert/reageert. Worden de oude ontvangers van Vodafone nog vervangen? En als dat niet zonder meer gebeurt, is het dan mogelijk om aanspraak op vervanging te maken op basis van functioneren? Op deze manier kan ik blijven genieten van interactieve tv. Alvast bedankt voor jullie reactie.
icon

Beste antwoord door Brian 17 July 2019, 13:48

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Als het nog een oude Amino 140 is dan wordt deze automatisch vervangen door een Entone 510 als het goed is krijgt u daar een mail over als u aan de beurt bent.

Over de Entone is niet iedereen te spreken, het is een prima box voor de meest primaire taken, beeld en geluid zijn prima, helaas gaat het zappen veel trager dan bij de Amino 140, het verschil is behoorlijk.
Reputatie 7
Hi @T.Aben Ik heb meteen even met je meegekeken en ik zie dat je gebruik maakt van een Entone 515 met opnamefunctie. Dit type TV Box gebruiken we nog steeds en hier is dus geen "nieuwer model" voor. Uiteraard kunnen we de TV Box wel vervangen wanneer deze defecten vertoont. Wat merk je precies aan de huidige TV Box? Zijn het problemen met opnemen, vertragingen of is het een hardware issue? Ik hoor het graag!
Bedankt voor de reactie(s)! Het viel me vooral op dat reactievermogen van de ontvanger trager is dan normaal en op sommige momenten een vertraging in het beeld. Er zijn geen functies die het niet meer doen dus wat mij betreft komt de vervanging t.z.t. een keer. Mochten er wel meer kuren komen dan neem ik contact op!

Reageer