Beantwoord

Interactieve TV Box weigert

  • 22 May 2018
  • 5 reacties
  • 319 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Goeiedag,

Sinds gisteren weigert de Interactieve TV Box dienst. Op het plaatje is het beeld wat ik zie. Ik kan de box uitzetten en opnieuw opstarten, het middelste led licht op (groen), daarna verdwijnt het en volgt de rest. Rood-Groen-Rood. UTP kabel aan het apparaat verbonden knippert ook niet. Modem herstart, gewoon internet maar geen TV. TV box de hele dag uit laten staan, bij thuiskomst opnieuw geactiveerd maar opnieuw hetzelfde resultaat.

icon

Beste antwoord door Brian 23 May 2018, 14:35

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hi rsweres, ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat we jouw TV Box om gaan wisselen voor een nieuw exemplaar zodat je snel weer heerlijk TV kan kijken! 🙂
Mijn dank is groot, ik denk dat de harde schijf die erin zit gewoon dood is, die begint namelijk normaal gelijk met registreren. De laatste tijd wel vaker gehad dat alleen een herstart van de box hielp, maar deze keer moest IK het maar zelf 'bekijken' 🆒
Reputatie 7
Uiteraard graag gedaan! Mijn collega's en ik helpen jou met liefde verder.

Gelukkig komt er dan snel een nieuwe aan, rsweres! Binnen 5 werkdagen heb je de nieuwe TV Box in huis. Dan kun je met deze het beeld tenminste weer goed bekijken 🙂.
Goedendag,

Ik heb inmiddels de nieuwe box in ontvangst mogen nemen, deze doet het perfect.
Thanx voor de service 🆒
Reputatie 7
Super! Fijn om te lezen. Heel graag gedaan. Veel plezier met jouw favoriete zenders kijken!

Reageer