Beantwoord

Interactieve TV box werkt niet

  • 26 August 2019
  • 9 reacties
  • 733 Bekeken

Hallo,
Ik heb T-Mobile thuis geactiveerd. Internet, telefoon werkt.

Alleen de registratie van de interactieve tv krijg ik elke keer de foutmelding: Registratie mislukt of niet toegestaan.

De app werkt wel op mijn laptop. Maar de box werkt niet via mijn smart tv. Reset modem en box gedaan zoals hier op het forum beschreven is alle kabels zitten goed. Internet doet het via de tv. Kan verder wel gewoon netflix kijken en youtube alleen de interactieve tv werkt dus niet. Hopelijk weten jullie wat er aan de hand is. Groetjes, Petra
icon

Beste antwoord door Candy 29 August 2019, 17:05

Bekijk origineel

9 reacties

Ter aanvulling. Als ik de interactive TV box uit zet via de afstandbediening kan ik hem ook niet meer aan zetten. Er is naar mijn mening wat met de box lijkt het. Kan me helpen? Misschien op afstand meekijken. Ben er nu niet echt blij mee dat het al dagen niet doet.
Reputatie 4
Hoi @Petrastok,

Ik heb het meteen gecheckt! Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact met ons hebt opgenomen. Onze technische dienst is aangestuurd. Zij gaan het probleem analyseren én oplossen. Je ontvangt per e-mail een update zodra het opgelost is!

Nieuwe box gaat tot aan invullen klantgegevens en daar stopt het. Afstandsbediening is niet in staat om getallen in te voeren. Heb ik ook gehad met een ander box en die doet het plotseling wel. Beetje vervelend allemaal. Ik heb ook een afstandbediening die zomaar ineens niet meer goed werkt, ook niet na resetten.

T-Mobile is niet echt wat ik ervan verwachte

Reputatie 7

Hey @herman123

Hier wil ik je graag bij helpen! Als ik het goed begrijp lukt de verificatie niet van je nieuwe TV Box? Heb je ook al geprobeerd met een andere afstandsbediening je gegevens in te vullen? Ook kun je je TV Box voor een aantal tellen van het stopcontact afhalen. Vervolgens moet je probleemloos je gegevens kunnen invoeren. Mocht dat niet lukken dan voer ik graag op afstand een reset op je TV Box uit. Ik hoor graag of het heeft geholpen!

Ook heb ik je gebruikersnaam aangepast, je kunt je 06-nummer beter niet als gebruikersnaam gebruiken. :wink:

fijn dat je mijn gebruikersnaam aanpast, maar dan kom ik er niet in. Gebruikersnaam en wachtwoord passen niet bij elkaar. Beetje typisch allemaal.

 

Eerst maar even de historie,

Ik stap over van kpn naar T-mobile, op advies van de aardige medewerker in de T-mobile shop. Op de dag van aansluiting krijg ik mail dat de TV Boxen niet goed zijn en dat er nieuwe onderweg zijn. Wachten dus, maar er komt niets. Bellen met T-mobile en wel een paar verschillende antwoorden gehad. ‘verkeerde mail, boxen werken wel’, ‘Ow, dat klopt er maar er zijn nog geen boxen beschikbaar’  Geprobeerd en nog vaker geprobeerd en uiteindelijk doet de TV box in de huiskamer het. Ok

TV box in de slaapkamer aansluiten. Daar had ik een oude TV en die kon niet communiceren met de afstandbediening van T-mobile. zoeken naar codes, nog meer zoeken naar codes, even laten rusten en nog meer gedoe. Oplossing, ander TV, hij was toch al oud.

Ondertussen heeft de afstandbediening die ik beneden gebruik het opgegeven, zomaar ineens werkt het niet meer. Afstandbediening van boven gehaald en die doet het prima.

Maar nu, nieuwe TV boven kan ik niet aansluiten zonder afstandbediening, die van beneden gebruik ik niet want die werkt tenminste beneden. veel te bang dat het allemaal niet meer werkt als ik hem ga resetten voor boven. Bovendien wil ik toch van T-mobile eentje hebben die wel werkt. 

Op de webside waar ik kan inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord is geen mogelijkheid om een nieuwe afstandbediening te bestellen. Wanneer ik probeer in deze chatbox te komen gaat dat niet en kom ik er uiteindelijk met mijn telefoonnummer wel in. 

 

Inmiddels ben ik wel een beetje klaar met T-mobile, mijn vrouw is er helemaal niet blij mee. Los dit op alsjeblieft.

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Beste @herman123  Dat is geen fijn begin zo!

Je kan in Dit onderwerp om een afstandsbediening vragen. 
De moderators helpen je daar verder en sturen een afstandsbediening op!

 De levertijd bedraagt ongeveer 4 a 5 werkdagen maar nu met die extra vrije dagen kan het iets langer duren schat ik zo.
Veel succes een fijn weekend.

He, nieuwe ster, ik dacht dat Piotr mij ging helpen?????

Ik heb een vraag; waarom kan ik hier niet reageren zonder in te loggen met mijn telefoonnr. Ik ben immers al ingelogd???

Ik heb nog een vraag; via de link hierboven kom ik niet bij een bestelfunctie voor kapotte spullen??? hoe krijg ik bij T-mobile voor elkaar dat ik gehoord wordt????

 

Reputatie 7
Badge +14

@herman123 Dit is een klant helpt klant community daarom wijs ik je even de weg.De moderators genieten van hun vrije avond.

 Dank voor de 🌟 naam ik hang hem in de kerstboom.

Je kan in de link die ik je heb gegeven  de laatste pagina kiezen en daar om een afstandsbediening vragen. Omdat je een nieuwe ster bent moet het vast nog even wennen. 🤣

Je gebruikersnaam is aangepast omdat het niet slim is om een telefoonnummer in een openbaar community te zetten. Iedereen die wil kan misbruik van je nummer maken, denk hierbij aan whatsapp-spam enz. Het is dus voor je eigen veiligheid dat je in de community geen privé gegevens openbaar mag gebruiken.

Groetjes van een 🌟

Reputatie 7

Hey @herman123,

Ik zie dat je ster @CrisTien al hebt ontmoet, mooi!:smile: Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening voor je besteld. Normaal gesproken duurt het 4 a 5 werkdagen totdat de afstandsbediening arriveert. Zoals CrisTien al aangeeft kan het ietsjes langer duren door de feestdagen. Volgende week ligt hij in ieder geval in je postbus. Laat je ons weten of je met de nieuwe afstandsbediening wél kunt registreren? 

Reageer