Beantwoord

Interactieve tv boxen probleem

  • 25 January 2018
  • 1 reactie
  • 345 Bekeken

Zojuist interactieve TV box kastje geplaatst voor de tv op de slaapkamer. Beneden hebben we een interactieve TV box met harddiskrecorder staan. Sinds de tv box boven is aangesloten is er beneden geen beeld meer. Het menu werkt nog wel maar we zien zwart beeld. Alleen als boven de TV box aan staat op 1 bepaalde zender (bijv. NPO1) en beneden staat ‘ie op een andere zender hebben we boven wel beeld maar beneden niet. Wanneer boven dezelfde zender aan staat als beneden hebben we op beide TV’s wel beeld. Dit betekend dat nu eigenlijk de box boven altijd aan moet zijn en op dezelfde zender moet staan om beneden beeld te kunnen hebben. Hoe kan dit opgelost worden?
icon

Beste antwoord door Brian 30 January 2018, 16:09

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi anne, de TV Boxen hoor je onafhankelijk van elkaar te kunnen gebruiken, daar gaan we voor zorgen! Ik heb meteen even met je meegekeken en ik zie dat er op dit moment alleen een TV Box aangesloten is op poort 4. Poorten 3 en 4 zijn gereserveerd voor de TV, sluit je tweede TV Box in dit geval dus rechtstreeks aan op poort 3, dan zou je met beide TV Boxen beeld moeten hebben! Mocht dit niet het geval zijn haal dan de netwerk kabel uit de TV Boxen en haal ze van de stroom. Start daarna je modem even opnieuw op door deze ook van de stroom te halen en na 10 seconden weer aan te sluiten. Sluit daarna de TV Boxen weer aan op de stroom, je ziet dan de melding 'no ethernet cable detected' in beeld. Sluit daarna ook de netwerk kabels weer aan. Ik hoor graag of het gelukt is!

Reageer