Beantwoord

interactieve tv geen geluid

  • 6 February 2021
  • 6 reacties
  • 872 Bekeken

Ik heb een smart tv gekocht en nu heb ik goed beeld maar geen geluid. Ik heb hdmi poorten gewisseld en de stekker eruig gehad.  Wat nu ?

icon

Beste antwoord door TMTV 6 February 2021, 14:37

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Welkom! Welke Smart TV heb je @Vincent89 ? Opnieuw al de stappen doorlopen en in de instelling kijken van de TV?

Kan zijn dat iets fout staat?

Heey ,

Dankjewel! De box is van Entone,heb echt van alles geprobeerd. Als ik via tv anywhere naar mijn tv stream heb ik wel geluid. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Vincent89,

Wil je eens naar de geluidsinstellingen van de tv-box kijken? Je kunt daar kiezen tussen Stereo en AC3. Probeer die eens te veranderen. Ik ben benieuwd of dat werkt.

Ik zat daar toevallig net bij te kijken en dat deed ook niks, alleen nu zie ik ook dat mijn afstandsbediening niks veranderd qua geluid maar ik kan wel van zender wisselen.

Reputatie 7
Badge +6

@Vincent89 Kun je de afstandsbediening van de tv-box eens resetten zoals in dit topic beschreven is? Zet dan met die afstandsbediening het volume van de box maximaal en controleer met de afstandsbediening van de tv of het geluid daarvan aan staat. Daarna kun je de afstandsbediening van de box weer koppelen zodat je er ook de tv mee kunt bedienen.

Hartelijk dank ieder! Na het resetten van de afstandsbediening heb ik geluid!

Goed weekend!

Reageer