Beantwoord

Interactieve TV misleidend en onvolledige informatie

  • 16 August 2018
  • 2 reacties
  • 576 Bekeken

Met de interactieve TV Box van T-Mobile Thuis heb je standaard tot 10 dagen Programma Gemist. En met Begin Gemist kijk je alle programma's van 25+ zenders terug van het begin. Of kies via On Demand zelf een serie uit. Je hoeft je dus niet meer aan de TV gids te houden. Daarnaast kun je met de TV Anywhere app waar en wanneer jij maar wil TV kijken, dus ook onderweg. Met onze optionele Interactieve TV Box mét HD recorder kun je programma's op elk moment starten, pauzeren en terugkijken.

Het lijkt best interessant totdat je erachter komt dat je maar 9 zenders echt kan terugkijken!! Ik mag toch hopen dat dit in de toekomst wel gaat veranderen. Ik vind het wel echt vervelend dat dit door de verkopers niet goed erbij word verteld. Al snap ik wel waarom want waarschijnlijk halen de mensen dan af.
icon

Beste antwoord door Sterre 17 August 2018, 15:50

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Begin gemist ook leuk maar echt totaal incompleet als optie.
Kijk je NOS Journaal om 18:10 dan druk je op de blauwe knop, en start het programma dan bij het begin.
Vervolgens zit je na een kwartier in een vandaag te kijken krijg je de melding dat uitzending is afgelopen en gaat de box terug naar live kijken.
Dit is ook nog niet erg want je druk weer op de blauwe knop en hoppa ook nu gaat de uitzending opnieuw beginnen.
Maar dan als dit is afgelopen en je sport journaal wil kijken ben je mooi de klos, die kun je niet helemaal zien omdat ook dan de box weer na goed 10 min terug schakel naar live kijken.
Helaas is dan live het sport journaal net afgelopen, en mis je dus een stuk.
Ze noemen het begin gemist maar beter was programma gemist ;o) nee dit werkt voor geen meter.
Bij KPN loopt alles gewoon door zolang je op de zelfde zender blijft, je kan tot laat in de avond gewoon blijven kijken.
ze noemen het begin gemist en doen of je nu een bijzonder iets hebt, nou echt niet gewoon een prul dus.
Net als zoveel andere diensten, ik hoop snel afscheid van deze ballentent te kunnen nemen, de zaak is ingediend bij de geschillencommissie en hoop toch snel op een uitspraak.
Dan snel terug naar KPN glasvezel, want T-mobile glasvezel is een drama.
Ik zeg maar zo, mensen wees slim en begin niet aan T-mobile thuis!!!!
Reputatie 7
Hi Wvisser84nl,

Ik zie dat je ook dit topic hebt geopend. Ik heb zojuist gereageerd op jouw andere topic. Houd alsjeblieft in de gaten dat dubbele topics openen niet toegestaan is volgens de huisregels. Daarom sluit ik dit topic. We spreken elkaar verder in jouw andere topic. Veel plezier op onze Community!