Beantwoord

interactieve tv registratie mislukt of niet toegestaan

  • 15 January 2020
  • 3 reacties
  • 878 Bekeken

Tijdens de installatie van  interactieve tv ben ik beland waar men het klantnummer en pincode moet invullen.

Ik toets daar mijn klantnummer en pincode in die staan in my T-Mobile thuis omgeving. En druk vervolgens registreren. Helaas naar herhaaldelijk te proberen krijg ik steeds de melding "registratie mislukt of niet toegestaan". Mijn aansluitdatum is 13 januari, modem is ingesteld en heb internet sinds die datum.

 

Wat gaat er mis?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 16 January 2020, 16:33

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge

Tijdens de installatie van  interactieve tv ben ik beland waar men het klantnummer en pincode moet invullen.

Ik toets daar mijn klantnummer en pincode in die staan in my T-Mobile thuis omgeving. En druk vervolgens registreren. Helaas naar herhaaldelijk te proberen krijg ik steeds de melding "registratie mislukt of niet toegestaan". Mijn aansluitdatum is 13 januari, modem is ingesteld en heb internet sinds die datum.

 

Wat gaat er mis?


Heb je wel het juiste klantnummer? Als ik het goed herinner heb je voor het tv gedeelte een apart nummer … https://thuismy.t-mobile.nl/instellingen/tv

Reputatie 7
Badge +4

Goedemorgen @mhoogstraaten.

Wat een goede suggestie van @apis4 
Ik vond verder in de FAQ het volgende:

 

 

 

Authenticatie mislukt 

De registratie is mislukt door verkeerd ingevoerde gegevens. Let op, er wordt gevraagd om een TV klantnummer. Dit verschilt van je klantnummer voor T-Mobile Thuis (beginnend met drie letters). Het TV klantnummer bestaat uit tien cijfers en kreeg je bij het pakket. De TV pincode bestaat uit vier cijfers en kreeg je bij de bevestiging van je abonnement. Ben je deze gegevens kwijt, dan kan je in My T-Mobile Thuis deze gegevens terugvinden bij instellingen // TV.

 

 

Lukt het verder zo?
Ik wens je een hele fijne dag en welkom bij T-Mobile Thuis! 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @mhoogstraaten,

 

Wat gaaf dat je klant bent geworden, welkom Thuis en op de Community! :smile: Nu gaan we ervoor zorgen dat ook jouw TV Box beeld geregistreerd kan worden. Wat apis4 en Seccie al aangaven: jouw TV klantnummer is niet hetzelfde als je T-Mobile Thuis klantnummer. Wanneer je inlogt op jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis pagina, kun je deze gelijk aflezen: https://thuismy.t-mobile.nl/instellingen/tv.

Reageer